Schäfer bilder!!!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare hasselby
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 619
  • Visningar Visningar 69 251
Sv: Schäfer bilder!!!

Jag har visat nya bilder tagna i höstas o även visat nya som tagits 2008. Det är väl skillnad o lägga upp 138 olika bilder på samma än två bilder som kanske visats nån gång innan men håller kvalité.Men jag visste att du skulle fälla ut taggarna direkt bara för jag skrev det men vem bryr sig skriver vad jag tycker.

Jag är böjd att hålla med. Man kan väl visa typ 3-4 bilder, och kanske länka till resten i såfall

Varför ska jag länka till resten när jag kan lägga in 8 valda bilder och sedan länka till resten?
Det är väl det som är poängen-att det finns en maxgräns.

Varför ska jag länka till resten när jag kan lägga in 8 valda bilder och sedan länka till resten?
Det är väl det som är poängen-att det finns en maxgräns.

Men många av dina bilder säger ju inget över huvudtaget känns det inte själv lite onödigt då?

Jag har visat nya bilder tagna i höstas o även visat nya som tagits 2008. Det är väl skillnad o lägga upp 138 olika bilder på samma än två bilder som kanske visats nån gång innan men håller kvalité.Men jag visste att du skulle fälla ut taggarna direkt bara för jag skrev det men vem bryr sig skriver vad jag tycker.

Jag fäller inte ut taggarna, inte alls-jag är på ett strålande humör och inget kan förstöra det-inte ens du;)

Jag kan då ärligt erkänna att jag knappt sett några nya bilder från dig, men å andra sidan så är det inget jag går och håller koll på annat än att lägga märke till att bilderna upprepas en hel del.

Självklart ska du få tycka det du vill, och även framföra det om du så vill, likaså jag.

Då vet man det tills nästa gång.:idea:

Taggarna ut direkt o ska kommentera att jag minsann lägger ut gammla bilder.Sen är det massa som är less på mina bilder då kan dom säga det istället för du ska förmedla det. Nu är det 3 st som kommenterat att du bildbombar. Jag la upp 2st viss skilland.
Nej men hur vet du då vilka som är ny o gammla då om du inte tänker på dom?

Det är ganska svårt då tycker jag om man inte har koll på läget men ändå upprepas dom enlig dig.

Visst vissa bilder har jag lagt upp förut det vet ja med men är bilder som förmedlar nåt.

Många av dina är på exakt samma sak fast 2sek senare o då är det väl enklare o starta en egen tråd eller`?

Senast ändrad:

Brukar knappast bildbomba såsom jag gjort i denna tråd

:rofl: Fast Nikkis du lägger alltid ut väldigt många bilder jämfört med de flesta andra :D

Du får lägga ut hur många bilder du vill för mig ( man kan ju alltid hoppa över ) men du lägger ut många bilder på samma sak, det gör du:)

Men många av dina bilder säger ju inget över huvudtaget känns det inte själv lite onödigt då?

Nej det känns inte alls onödigt, då just dessa badbilderna betyder något för Mig och därför delar jag gärna med mig av det.

Givetvis räknar jag inte med att alla uppskattar mina (bad)bilder men i detta fall som TS gärna ville se dem så fick hon göra det, via på buke.

:rofl: Fast Nikkis du lägger alltid ut många bilder jämfört med de flesta andra :D

Du får lägga ut hur många bilder du vill för mig ( man kan ju alltid hoppa över ) men du lägger ut många bilder på samma sak, det gör du:)

Jag vet bara ett tidigare tillfälle som jag lagt ut bilder på 'samma sak', men det har-såvitt jag vet inte upprepats fler gånger, bortsett från mina badbilder i denna tråd.

Ja, valet finns för alla att hoppa över de bilder man inte vill se, svårare än så behöver det faktiskt inte vara. Det finns som sagt en gräns till hur många bilder man kan lägga ut, och jag må kanske vara en av dem som nyttjar det.

Aoutch.

Jag besvarade bara just den kommentaren du skrev om dig själv och jag skrev också att man kunde hoppa över om man inte ids se alla bilder.

Du behöver inte alls försvara dig då jag inte kommenterade annat än just den meningen ;)

Taggarna ut direkt o ska kommentera att jag minsann lägger ut gammla bilder.Sen är det massa som är less på mina bilder då kan dom säga det istället för du ska förmedla det. Nu är det 3 st som kommenterat att du bildbombar. Jag la upp 2st viss skilland.
Nej men hur vet du då vilka som är ny o gammla då om du inte tänker på dom?

Det är ganska svårt då tycker jag om man inte har koll på läget men ändå upprepas dom enlig dig.

Visst vissa bilder har jag lagt upp förut det vet ja med men är bilder som förmedlar nåt.

Många av dina är på exakt samma sak fast 2sek senare o då är det väl enklare o starta en egen tråd eller`?

Jag har inte alls taggarna utåt bara för att jag svarar på ditt inlägg till mig. Och om du nu kunde 'förutspå' att jag skulle ingå i försvar så varför ens skriva till mig då? (Nu säger jag inte att jag har taggarna utåt eller hyser agg vare sig mot dig eller någon annan, för det gör jag inte)

Jag har lagt märke till dina upprepade bilder då jag ibland hajat till och frågat mig själv "Har jag inte redan läst denna tråd då samma bilder är uppe?" eller dyl. Och anledningen till att jag kontrade dig med det var av precis samma anledning som du kommenderade min bildbomb.

Men jag bryr mig ärligt talat inte om vad ni tycker om mina bilder/bildbomer osv. Stör det någon så mkt. så är det bara att ta det med moderatorn så får denne fixa det alt. ge mig en varning el dyl.. För mig veterligen så finns det inga regler om vilka bilder man väljer att lägga upp på forumet. Sedan behöver man inte ens titta på dem, upp till var och en.

Nej nu får det räcka så, jag har en bra film att återgå till.:)

Senast ändrad:

Aoutch.

Jag besvarade bara just den kommentaren du skrev om dig själv och jag skrev också att man kunde hoppa över om man inte ids se alla bilder.

Du behöver inte alls försvara dig då jag inte kommenterade annat än just den meningen ;)

Jaha, det var så du menade-jag är visst lite trög idag haha.
Ingen större skada skedd, eller hur?;)

Over and out.:D

Du la in 16 badbilder, som dessutom är apstora. Det är störigt när det är så stora bilder (ja, jag vet att det är fler som lagt ut stora i den här tråden, så det behöver du inte kommentera), och dessutom på samma sak.

Men skitsamma, lägg ut bildbomber du, men nu vet du att inte all uppskattar 16 bilder på samma sak! :)

attachment.php

attachment.php

Äsch vad ni ska gnälla då. Samma sak är det knappast bilder på, däremot från samma tillfälle vilket är en stor skillnad, jag ser inte en enda bild som är den andra lik.

Och jo, jag tänker visst kommentra att jag inte är den enda med stora bilder, men mina bilder är inte de största som visats i tråden.
Vette 17 hur små monitorer ni har eller trögt bredband men för mig funkar det finfint att se både mina egna och andras stora bilder Utan några som helst problem.
Men lite j*vla irriterande börjar det bli nu, jag fattade första, andra och tredje gången min bildbomb kommenterades. Det räcker gott och väl.

//Nikkis-som vaknade på helt fel sida av sängen idag så jag säger redan nu att ge f*n at att reta upp mig idag. Jag lämnar denna tråd och kommer ignorera fler kommentarer ang. min bildbomb för jag ger blanka ... i det.:cool:

(Sorry, inte alls meningen att mitt dåliga humör ska gå ut över er. Bäst att lämna buke tills jag lugnat ner mig.:o)

Helvete vilka gnällkärringar. Nästa gång tycker jag du ska bildbomba det dubbla bara för att;). Palla gnälla på någon för en sån sak. Jag tycker med att det är så mkt roligare att se 20 nya badbilder än samma bilder om och om igen.. Ingen nämd:angel:
Man kan hoppa över bilder om man vill gott folk:idea:
Dina hundar är så fina Nikkis.

Detta skulle ju vara en skoj bild tråd, ingen tjafs:cool: Synd att många trådar ska bli så:(

delvis kl

Men alltså, jag förstår verkligen inte problemet!! :confused:

Det här är en bildtråd och man behöver inte göra saker mer komplicerade än vad de är. Vill man inte se någons badbilder- hoppa över dem då.

Jag tycker det är jättekul med många bilder och ser gärna flera bilder från samma tillfälle. Hellre det än att alltid visa samma bilder, som jag själv gör eftersom jag inte har någon kamera.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 172
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 485
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 999
Hundträning Mina hundar har aldrig varit intresserade av leksak som belöning när man tränar och tävlar, dom tittar bara på mig och väntar på den...
2
Svar
20
· Visningar
549
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka