J
jappisen
Sv: Schäfer bilder!!!
Är hon renrasig reggad schäfer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon äter 10 dl per dag, så det ska nog inte vara någon fara.
För mig är hon unghundsmal, och enligt en bekant med en stor schäferhane (70 cm), så var han 'tunn' framtills han blev två år, sen jämnade det ut sig.
Ren bruks, hon är ingen rödsvart räka, så det kanske är därför som du misstar henne för något annat.
*kl*
Vi var hos vet i dag för vaccination, och då frågade jag vad han ansåg om hennes hull, och han sa 'lagom hull för åldern'.
Jag tar inte illa vid av att några på buke påpekar att hon är tunn, jag känner min hund bäst själv, och ser henne irl, och enligt Blå Stjärnan är hon i lagom hull, och då litar jag på deras kompetens.
Naturligtvis ska man reagera om man tycker nån hund är tunn, men då skall man också ha sett hunden på riktigt innan man kan göra en riktig bedömning.
Intar inte 'försvarsställning', skriver bara som det är. Tyckte bara det var trist att lägga ut bilder och få på pälsen, och känna mig som en dålig hundägare.
Klart det finns rödsvarta av den varan också![]()
En sådan skön bild den där den ligger på soffan! Precis som hundar ofta kan just mysa till sig! Å vad jag önskar jag hade en hund just nu!! Men är orolig för hur det skulle bli med blivande pyret och mitt kommande resande för studier och tävlande på min gamla arbetsplats utomlands. Sambon har sagt att alla blivande djur blir på mitt ansvar. Han tycker om dem men men ansvaret får bli mitt.
Vatten upp till benen är tillräckligt.
![]()
Fruktansvärt söt, snacka om satelit öron!No comment.
![]()
No comment.
![]()
Sött ansikte men får hon ingen mat?![]()