Stör mig på en kollega som tror att han alltid går först och ville att jag skulle hjälpa honom att lyfta ihop två pallar, när jag precis fått tag på trucken och han varit på magasinet längre än mig och kunde lätt frågat den andre trucken (som egentligen inte får lossa med truck, då chefen säger att lastbilar utan släp ska backas ner i gropen och lossas bakifrån ej från sidan) eller så kunde han tagit trucken innan jag fick tag på den, nä då ska han försöka att jag ska hjälpa honom, jag sa nej då jag hade massa pallar som skulle av från mitt ekipage och klockan tickade, hade inte lust att jobba övertid idag (må va snällare när det är varmare ute och jag inte fryser).
Tur var det väl att jag valde att inte hjälpa, pallarna krånglade och det var ett jäkla meckande att få av dom, sen hittade jag två fraktsedlar jag råkat missa, gick in med dom till kontoret, springer på samma kollega som ville ha hjälp igen som säger "där är du ju" jag är inte imponerad och säger att ja inte hinner prata nu, lämnande fraktsedlarna och gick ut, han följde efter och var på mig igen, jag sa till honom att lämna mig ifred då jag inte ville prata med någon just då.
Fortsatte lossa, sen efter en stund kommer han igen och jag säger igen att jag vill bli lämnad ifred, då säger han nått om en fraktsedeln, som jag för övrigt lämnade in helt ovetandes att han skulle ha den, mitt framför näsan på honom....
Stör mig som tusan just nu på honom, han ska alltid va i centrum och vi pratar i telefonen väldigt mycket och skulle någon annan ringa, som jag inte pratat med och jag tar det samtalet istället (fast vi pratat i 4-8 timmar i sträck) kan han bli lite kinkig... alltså palla, jag har ju fler som vill prata med mig.... och jag kan inte rå för att den jag helst vill prata med inte kan prata så länge åt gången...
Hjälper väl inte att han är en besserwisser med och är jääääkligt nyfiken och ska försöka luska reda på allt, som när jag skulle in och opereras då skulle han ha reda på vad ja opererade, näää jag vill inte berätta... har sagt ifrån några gånger, men det glöms bort efter några dar.....
stör mig orimligt mycket på det just nu.....