Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Folk som uttalar auktion som "aktion".![]()
Jag säger au så att båda bokstäverna hörs och gissar att @Linda8142 gör detsamma.Säger du åktion? Uttalar du August som Ågust och augusti som ågusti också i så fall? Jag vet att man gjorde det förr, trodde det uttalet var borta.
Säger du åktion? Uttalar du August som Ågust och augusti som ågusti också i så fall? Jag vet att man gjorde det förr, trodde det uttalet var borta.
Jag säger au så att båda bokstäverna hörs och gissar att @Linda8142 gör detsamma.
Jag säger som det står. Auktion. Augusti. August beror ju på hur personen uttalar det själv. Om jag skulle möta någon August alltså, har aldrig gjort det.Säger du åktion? Uttalar du August som Ågust och augusti som ågusti också i så fall? Jag vet att man gjorde det förr, trodde det uttalet var borta.
Mäklare som i annonser har bilder på kranar med ringande vatten.
Jo men vad bra att vattnet fungerar eller går den inte att stänga av?
har funderat på varför men inte hittat någon vettig anledning.
Mäklarna kanske ska sluta med "lukta nybakta bullartricket" och satsa på något nytt?"Titta, avloppet fungerar!"![]()
![]()
Du är ju gammal idol - apropå
Ja visst är hon! Så jäkla bra. Jag var bara tvungen att lägga det nånstans.
Tänkte'nte på det!Du är ju gammal idol - apropå![]()
![]()
Men du sa väl till?Jag irriterar mig orimligt på kollegan som dricker av kaffemjölken till sin lunch!
Gah. Vi köper mjölk till dem som vill ha mjölk i kaffet - och så häller hon upp stora IKEA-glas med mjölk som måltidsdryck.
SÅ GÖR MAN INTE! Basta
Kaffemjölken tas slut på nolltid och jag får inget kaffe!
Och så stör jag mig på att jag skriver mjälk och måste gå tillbaka och rätta det till mjölk![]()