Lägg till det parfymerat toapapper.Näsdukar som luktar parfymerat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lägg till det parfymerat toapapper.Näsdukar som luktar parfymerat.
Jag säger inte att man ska snålspola. Men att spola två gånger bara för att man bajsat känns rätt onödigt.
Kanske om det är väldigt trångt eller man har lite tallrikar mm så de inte räcker annars? Eller så är vissa nitiska och vill ha undan allt.Folk som diskar för hand och sen torkar disken med handduk.
Varför slösa energi på att torka med handduk när disken kan självtorka i diskstället?
På tal om detta så JULBELYSNING som blinkarVäcker tråden, finns ju massa saker att inte förstå sig på
Just nu förstår jag inte varför man gör en datamus som blinkar. Ser ingen mening med det![]()
Och har lampor i rött, blått, grönt osv.På tal om detta så JULBELYSNING som blinkar![]()
Det kan ändå vara ok. Fast snyggast är såklart varmvita lampor. Men blinkande åbäken nä fy! Bort! Bort!Och har lampor i rött, blått, grönt osv.![]()
Blinkande färger.Det kan ändå vara ok. Fast snyggast är såklart varmvita lampor. Men blinkande åbäken nä fy! Bort! Bort!
Ja och disken blir ju luddig av handduken också?!Folk som diskar för hand och sen torkar disken med handduk.
Varför slösa energi på att torka med handduk när disken kan självtorka i diskstället?
Det har jag nog aldrig märkt. Man får ju tvätta handdukarna innan man använder dem.Ja och disken blir ju luddig av handduken också?!![]()
Nog hinner de torka till nästa måltid.Kanske om det är väldigt trångt eller man har lite tallrikar mm så de inte räcker annars? Eller så är vissa nitiska och vill ha undan allt.
Nog hinner de torka till nästa måltid.![]()
Lägg till det parfymerade BINDOR!! Vem fan vill ha massa parfymdoft där?!
lägg då även till all form av vaginaldeo som finns....
I min erfarenhet: Folk som inte bryr sig ett skit men som är för konflikträdda för att säga det.Förstår mig inte på folk som man talar om saker i all välmening (t ex. sitt inte på säkerhetsbältet i lastbilen). Allt verkar gå in och ska bättra sig. Nästa gång har de ändå gjort samma misstag igen.
Va e det som är så svårt att förstå, varför säga att man förstår och sen gör tvärtemot?
(med säkerhetsbältet handlar om säkerhet - min säkerhet då jag använder det).
Klart handdukarna ska vara rena. Jag får småludd ändå, även om handdukarna både tvättats och tumlats, handdukarna ligger därtill aldrig öppet heller. Kör hushållspapper om jag måste torka nånting just för att undvika luddet som blir.Det har jag nog aldrig märkt. Man får ju tvätta handdukarna innan man använder dem.
Konstigt. Kan det ha med kvalitén att göra?Klart handdukarna ska vara rena. Jag får småludd ändå, även om handdukarna både tvättats och tumlats, handdukarna ligger därtill aldrig öppet heller. Kör hushållspapper om jag måste torka nånting just för att undvika luddet som blir.
Vanliga frottéhanddukar förstår jag om de luddar men diskhanddukar? Det har jag aldrig varit med om.Klart handdukarna ska vara rena. Jag får småludd ändå, även om handdukarna både tvättats och tumlats, handdukarna ligger därtill aldrig öppet heller. Kör hushållspapper om jag måste torka nånting just för att undvika luddet som blir.