Förstår mig inte på att man inte förstår vad som är roligt med ulvlekarnaUlvlekarna här på buke förstår jag mig inte på, vad är vitsen liksom?![]()
Testa att vara med så förstår du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår mig inte på att man inte förstår vad som är roligt med ulvlekarnaUlvlekarna här på buke förstår jag mig inte på, vad är vitsen liksom?![]()
Jag har läst i en ulvlekstråd en gång, det var bara virrigt.Förstår mig inte på att man inte förstår vad som är roligt med ulvlekarna
Testa att vara med så förstår du![]()
Snurrigt är det, helt rättJag har läst i en ulvlekstråd en gång, det var bara virrigt.Förstår inte det roliga med att virra runt.
Det roliga är att försöka lista ut varandras roller och förstå vilken sida de olika spelarna är på. Lite som att leka deckare.Jag har läst i en ulvlekstråd en gång, det var bara virrigt.Förstår inte det roliga med att virra runt.
Det roliga är att försöka lista ut varandras roller och förstå vilken sida de olika spelarna är på. Lite som att leka deckare.Att läsa är aningen rörigare än vara med, är man med vet man åtminstone sin egen roll.
![]()