Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast hon vred väl inte till något, utan blandade ihop Mumorsan med Monster, som hade skrivit det? Och helt ärligt, den förväxlingen anser jag ganska förlåtlig.
Jag börjar nog bli lite ulvspelsnipprig ändå... Jag blir orolig över hur pass buddy-buddy Hedinn och Myrten är...
Jag börjar nog bli lite ulvspelsnipprig ändå... Jag blir orolig över hur pass buddy-buddy Hedinn och Myrten är...
Tyst med dig! Paddi kan höra! Mammas utnämnde henne och mig till ett par efter att jag köpte den där kylskåpsmagneten och jag vill ju inte att Paddi ska veta att jag är ulvspels-poly, nu när hon är LL och allt. Fattar du vad som kan hända?
Tyst med dig! Paddi kan höra! Mammas utnämnde henne och mig till ett par efter att jag köpte den där kylskåpsmagneten och jag vill ju inte att Paddi ska veta att jag är ulvspels-poly, nu när hon är LL och allt. Fattar du vad som kan hända?
What, du menar att jag är ditt andrahandsval?!
Monster!!! Ser du vilken situation du har försatt mig i?
Nej men självklart inte *smörig röst*. Vill du ha... champagne?
Jag vill ha champagne?
Finns det inget starkare? Min buzz har gått ur helt...
Monster!!! Ser du vilken situation du har försatt mig i?
Nej men självklart inte *smörig röst*. Vill du ha... champagne?
SPRIT är väl aldrig fel i sådana här lägen?
Själv har jag bara hibiskuste hemma dessvärre.
Låter som att du får komma hit istället då. Har visserligen ingen champagne, men vin, öl, whisky, gin, vodka... Och Underberg. Bara att välja!
Men tusan då.
Jag börjar ärligt talat tycka lite synd om Habina nu...