Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Fast hon vred väl inte till något, utan blandade ihop Mumorsan med Monster, som hade skrivit det? Och helt ärligt, den förväxlingen anser jag ganska förlåtlig. ;)

Jag börjar nog bli lite ulvspelsnipprig ändå... Jag blir orolig över hur pass buddy-buddy Hedinn och Myrten är... :cautious:

Fast hon vred väl inte till något, utan blandade ihop Mumorsan med Monster, som hade skrivit det? Och helt ärligt, den förväxlingen anser jag ganska förlåtlig. ;)

Aha! Kollade och du har ju rätt. :banghead:

Ok, det avgör saken. Jag tror ju mer på att Habina är ond än TLV, så:

Myrten röstar på Habina

Enligt tidigare teorier.

Jag börjar nog bli lite ulvspelsnipprig ändå... Jag blir orolig över hur pass buddy-buddy Hedinn och Myrten är... :cautious:

Tyst med dig! Paddi kan höra! Mammas utnämnde henne och mig till ett par efter att jag köpte den där kylskåpsmagneten och jag vill ju inte att Paddi ska veta att jag är ulvspels-poly, nu när hon är LL och allt. Fattar du vad som kan hända?:nailbiting:

Tyst med dig! Paddi kan höra! Mammas utnämnde henne och mig till ett par efter att jag köpte den där kylskåpsmagneten och jag vill ju inte att Paddi ska veta att jag är ulvspels-poly, nu när hon är LL och allt. Fattar du vad som kan hända?:nailbiting:

What, du menar att jag är ditt andrahandsval?! :eek::arghh::rage:

Sorry, min humor är on the fritz tills vidare... Skrattar eventuellt senare...

LL, ro hit uppdatering innan jag går åt! :arghh:

På gott och ont, så har jag och Myrten ganska ofta samma typer av tankar och åsikter. Oavsett vilka roller vi har. Samma tankar och åsikter behöver ju dock inte alls betyda godförklaring, men det är inget ovanligt och kanske ändå (inbillar jag mig i alla fall) kan det vara lättare att upptäcka avvikelser hos en spelare som normalt sett tänker på samma sätt som en själv än en som tänker helt annorlunda... Men Myrten är ju en sån som jag aldrig släpper helt fri från misstankar, oavsett hur god hon än känns. ;)

Uppdatering fr LL

Genom den snåriga skogen vandrar Habina tyst och försiktigt. Hon smyger fram på tå och det är knappt så att skogens djur uppmärksammar hennes färd. Hon vet att Tengel den ondes hantlangare har både ögon och öron öppna och att Isfolket själva bara ligger i tyst vila utan att egentligen sova.

Hon har färdats på en av sina vargavänner från sin fader i Dimmuborgir där hon förutom att ha hämtat kraft och mod för den anspänning som ligger framför henne även fått vissa riktlinjer av sin fader att följa. Hennes egentliga uppdrag är inte att hjälpa Isfolket utan det ligger något större och mer skrämmande framför henne och himlens makter skulle bäva om det visste vad som är tänkt att hända. Det är snart 100år sedan han senast vandrade på jorden, och denna gång har han tänkt komma för att stanna…

Plötsligt trampar hon på en trädgren – det låter som ett gevärsskott och genast har hon hela följet över sig. Det är slut på en sekund och när följet tar ett steg tillbaka upptäcker de sitt misstag.

Habina var Marco

Natt-DL i morgon kl 07.30

DagDL kl 21.30

SPRIT är väl aldrig fel i sådana här lägen?

Själv har jag bara hibiskuste hemma dessvärre.

Låter som att du får komma hit istället då. Har visserligen ingen champagne, men vin, öl, whisky, gin, vodka... Och Underberg. Bara att välja! :D

Låter som att du får komma hit istället då. Har visserligen ingen champagne, men vin, öl, whisky, gin, vodka... Och Underberg. Bara att välja! :D

Jag kommer. Efter att ha sett uppdateringen behövs det definitivt något känner jag.

GRRRRR!

Sonofabitch! :arghh:

Och jag har heller inget starkare än (kanel)te i huset.

Helt ärligt så känner jag mig som en skitstövel just nu. Habina får ju verkligen alltid misstankar på sig...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar