okej nu har jag läst igenom
@Niyama och även delvis leken igen i samband med det
här kommer det en hel del citat från Niayma (som var spion) samt några av andra för att få sammanhang i tankarna jag har
Det som gjort leken lite mer förvirrad än vanligt är väl för att buke laggade pga uppdateringen så ingen kunde rösta som tänkt, eller ens i tid- eller kunna delta och läsa som man brukar
men så här såg röstlistan ut iaf och jag noterar att Niyama väljer att följa Magnum för att hon håller henne åt det gpdare hållet- så ja jag kan nog ha varit rätt ute med min tanke att Niyama kan ha haft fog för att tro det också!
BSF vill inte ändra sin röst- som är lagd på Niyama- i det läget har jag endast en röst - och vore nu BSF i lyan kunde hon ju lagt den på mig ( för jag misstänker starkt att Mirtai var trollad att rösta på mig - se mer om det senare i inlägget) så .... Jag vet inte om BSF faktiskt är god- eller bara en ond som tassar med?
Niyama skriver tydligt att Magnum bör vara god pga rösten på Killaloe DL1 - jag tror att hon har kunskaper bakom kulisserna som får henne att så starkt skriva så
Bollen kommer med en första röst på Paddington- jag undrar varför hon bara tror att ulvar skulle kunna veta något eftersom siaren är död- liksom spionen lär ju kunna veta något också? Får lite mer funderingar om bollen nu när jag läser igenom allt igen....
noterar detta inlägget från LenaH - Hon hade fel ang paddis, och jag vet ju att hon har fel ang mig
frågan är om hon har fel ang bollen? Liksom lite jobbigt att skriva så rakt ut om tre goda att man misstänker dem? men men .... noterat är det iaf....
magnum undrar om Niyama vill få henne att lita på henne - noterat det också
Tycker det är tydligt att Niyama fått spionrad om att Mirtai var trollad att rösta på mig - och hade bekymmer med att få ordning på tankarna om Mirtai var i lyan och försökte luras att evrka god pga trollningen
Niyama förklarar varför hon håller magnum god
noterar detta inlägget från bollen också för att det ju kan vara rejält fiskeri om vad som egentligen hänt i leken - alltså som en ond brukar kunna göra- för att vara tydlig
Niyama visar här- tycker jag!- tydligt att mirtai är trollad att rösta på mig
Niyama uppmanar mig att vi ska samla rösterna och inkluderar att röstfifflaren ska hänga med
Niyama skriver detta till mig:
och skriver även så här om Magnum senare
Sammantaget så ja: jag tror att Niyama hade på fötterna att hålla Magnum som god
Så för mig står det mellan
@bollen__ och
@Blacksmithfarm att rösta på idag