Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, förstår dig! Anade igår att du var röstfifflaren där i diskussionen om att röstfifflaren måste vara med på tåget.
Jaja, jag bidrog iaf till att få dig lynchad även om ni trollade mig
Lyan forever
Hade inte Gunnar sabbat DL2 hade vi fått ut @qitis då fast åas så var hon ju en stark medulv här idag!Jaja, jag bidrog iaf till att få dig lynchad även om ni trollade mig
Jag trodde innan du dog att du var ängel och q spion. Men det var ju tvärtom. Men när hon var så tjurig så blev jag så jäkla nojjig att hon var ond och magnum ängel när du hade magnum som god ocksåJa, förstår dig! Anade igår att du var röstfifflaren där i diskussionen om att röstfifflaren måste vara med på tåget.
Ja, hon måste ha glöm att hon var god idagHade inte Gunnar sabbat DL2 hade vi fått ut @qitis då fast åas så var hon ju en stark medulv här idag!
Nja? Jag var beredd att ropa högt om det skulle behövas, problemet sen var ju att jag inte kom in.Hade inte Gunnar sabbat DL2 hade vi fått ut @qitis då fast åas så var hon ju en stark medulv här idag!
Men varför var du så säker på @Magnum ?I början tänkte jag att nu får jag sluta leka, jag kan ju verkligen inte spela längre när jag är god . Men nu är jag glad att min lista stämde iaf, så var inte helt väck.
Och jag sist av alllaJag trodde bsf skulle få mer positivt av att hon fick röst av killa så tidigt, men det var ni vassa nog att se igenom det hade inte jag gjort lika lätt
För övrigt går dagens extra diplom till @cirkus som nailade lyan först av alla jag har koll på!
Så säker var jag ju inte, men när det inte finns en siare så måste man ju liksom gå på nånting och jag trodde verkligen inte att hon skulle inleda med att alibirösta. Men Killa - BSF kändes som en ganska typisk alibiröst och sen när du kommenterade dessa två röster som du gjorde så kändes det än mer så.Men varför var du så säker på @Magnum ?
Nä det var nog @qitis !Och jag sist av allla
jag skrev till LL igår att och hoppas Q skyddar sig själv, men nu tycker jag nog att hon gott kunde blivit uppätenNä det var nog @qitis !
Jag tänkte att det är nog för jag är kass som byboMen varför var du så säker på @Magnum ?
Nä, du var ju inte kass? Kanske lite nu med sista rösten då men inte annars.Jag tänkte att det är nog för jag är kass som bybo
Jag trodde faktiskt att det skulle vara @Magnum som jag behövde övertyga. Inte liksom bådajag skrev till LL igår att och hoppas Q skyddar sig själv, men nu tycker jag nog att hon gott kunde blivit uppäten