Så mycket bättre - Ulvlek edition!

Magnum röstar på bollen_

Bollen är slipad, liksom alla andra så ’litar’ inte fullt på någon ändå..

Röstade q från början ångrade sej men tog tillbaks det sen.
Röstade inte på q när Paddington åkte, kanske trodde lyan att det var lugnt utan bollens röst? En röständring då hade ju varit lite för risky kanske?
Istället åkte Paddington, kanske oväntat för en lya?
Sen sorterades q in på en god roll men nu verkar det öppet igen när misstankarna går åt bollen.
Det där ljuset kanske kom till lyan utav Pernilla tänker jag?
 
Uppdatering!!

Natten kom fort denna gång, artisterna var få och rätt slutkörda efter att ha försökt hålla skenet uppe en hel vecka. När Magnum hörde någon sjunga "öppna din dörr.. och säg att du vill haaaa mig här" fattade hon inte att det var läge att vara lite försiktig.

Magnum var artist/bybo


.......


Och där mina damer och herrar är det OAVGJORT!

GRATTIS @qitis och @Blacksmithfarm till att ha hållit er vid liv leken ut!
Tack alla för en riktigt trevlig lek!!!

Detaljer i nästa post :banana:
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 350
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp