Så mycket bättre - Ulvlek edition!

DL 2
Paddington röstar på qitis
Magnum röstar på Blacksmithfarm
qitis röstar på Magnum
Blacksmithfarm röstar på Niyama


mirtai röstar på qitis (21:32)
LenaH röstar på qitis (21:37)


Vet ju inte hur det blir med dl, men röstar nu iaf och vill då rösta på en som redan har en röst för att jag inte tror på att Q är ond, hon framstår som en typisk god Q för mig och jag tycker det känns drevigt. Eftersom jag hållit Magnum åt det lite godare hållet följer jag henne:
Niyama röstar på Blacksmithfarm

dock känns väl egentligen LenaH och Paddington mer misstänkta nu. Hoppas dock att dl skjuts upp så alla har chans att rösta när det faktiskt går att läsa vad som skrivs :arghh:
Stjäl ditt inlägg.
Jag fick en slags tanke om att hemlig/paddi kunde vara ond, men eftersom paddi inte hade hunnit komma in i leken då ville jag avvakta lite. Intressant att hon är mer misstänkt nu.
Jag tror ju inte att alla som röstar på q sitter i lyan, lär väl vara för många på det.
Samtidigt så är jag inte alls övertygad om qs godhet.
Men det blev ju extremt svårt när buke dog :S
 
Stjäl ditt inlägg.
Jag fick en slags tanke om att hemlig/paddi kunde vara ond, men eftersom paddi inte hade hunnit komma in i leken då ville jag avvakta lite. Intressant att hon är mer misstänkt nu.
Jag tror ju inte att alla som röstar på q sitter i lyan, lär väl vara för många på det.
Samtidigt så är jag inte alls övertygad om qs godhet.
Men det blev ju extremt svårt när buke dog :S
Citerar mig själv också för sett till röstlistan idag verkar det ju inte så troligt att q och paddi sitter i lyan ihop med tanke på att paddi röstar på q. iofs har buke varit nere och svårt att se vart något lutar men ändock. Hmm.
 
Citerar mig själv också för sett till röstlistan idag verkar det ju inte så troligt att q och paddi sitter i lyan ihop med tanke på att paddi röstar på q. iofs har buke varit nere och svårt att se vart något lutar men ändock. Hmm.

Jag tror inte heller att Q och paddis sitter i lyan ihop. Känns onödigt att rösta ut en kollega när det redan är en liv död och det troligen bara finns max två ulvar kvar
 
varför känns det som alla pratar över huvudet på mig? :confused:

nåja det kanske ger sig varför allt efter vad leken framskrider
 
Stjäl ditt inlägg.
Jag fick en slags tanke om att hemlig/paddi kunde vara ond, men eftersom paddi inte hade hunnit komma in i leken då ville jag avvakta lite. Intressant att hon är mer misstänkt nu.
Jag tror ju inte att alla som röstar på q sitter i lyan, lär väl vara för många på det.
Samtidigt så är jag inte alls övertygad om qs godhet.
Men det blev ju extremt svårt när buke dog :S

Jag har haft en ond-känsla av Paddington sen hon kom in men det har jag ofta. Men när hon röstade på Q kändes det som den blev lite bekräftad att det kanske är så ändå.

Jag är inte heller övertygad om Qs godhet, men hon är den absolut minst misstänkta i alla fall.
 
Jag har haft en ond-känsla av Paddington sen hon kom in men det har jag ofta. Men när hon röstade på Q kändes det som den blev lite bekräftad att det kanske är så ändå.

Jag är inte heller övertygad om Qs godhet, men hon är den absolut minst misstänkta i alla fall.

Varför minst misstänkt?
 
Tycker det är väldigt skumt att @LenaH inte ändrade sin röst. Visserligen blir hon ju lite loj när hon tröttnar på spelet (eller i det här fallet kanske bukes seghet?) men det känns ändå olikt en god LenaH.
 
Tycker det är väldigt skumt att @LenaH inte ändrade sin röst. Visserligen blir hon ju lite loj när hon tröttnar på spelet (eller i det här fallet kanske bukes seghet?) men det känns ändå olikt en god LenaH.
Jag borde sova men imorgon ska jag försöka läsa igenom igen men jag är bara alldeles för jävla trött just nu. :)
 
Jag kan mkt väl tänka mig hemlig/Paddington som ond, det var jag ju inne på redan igår.

Med det sagt ska jag sova. Min röst på qitis kvarstår.
 
Jag måste sova, tänker att jag röstar nu för jag lär sova imorgon när dl är.
Jag är fortsatt osäker på qitis och tycker väl att det känns lite skumt att hon nu blir försvarad, siaren är död så ingen utom ulvar kan väl veta hennes eventuella godhet?
Men, jag känner mig inte bekväm ändå med att lägga rösten där, jag avvaktar lite.
däremot tyckte jag ju att det kändes som att killa lite försvarade hemlig..eller iallfall slätade över. Som att de tskulle gå obemärkt förbi. Såå
bollen__ röstar på paddington
 
Jag hade tänkt att jag skulle vara här runt dl men jag sover så himla dåligt nu så skulle jag sova då tänker jag bara vara tacksam för det och strunta i leken.

Ändrar röst iaf nu när det kom in en röst på Paddington, som jag skrev tidigare ville jag helst rösta på Paddi eller LenaH pga rösterna på Q (Mirtai sorterar jag bort för att hon trots allt spikade igen för Killa). Killas röst på BSF kan mycket väl vara alibi, men gör ändå att jag i det här läget hellre röstar på Paddi än BSF.

Niyama röstar på Paddington
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 357
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 202
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp