Så mycket bättre - Ulvlek edition!

DL 2
Paddington röstar på qitis
Magnum röstar på Blacksmithfarm
qitis röstar på Magnum
Blacksmithfarm röstar på Niyama
mirtai röstar på qitis (21:32)
LenaH röstar på qitis (21:37)
(Niyama röstar på Blacksmithfarm)
02.51 bollen__ röstar på paddington
04.57 Niyama röstar på Paddington
 
Nu har buke börjat lagga för mig också. Så det känns som det är dags att rösta.


Blacksmithfarm röstar på Niyama
För att hon lägger en andraröst på cirkus, den kan inte ses som räddningsröst iof eftersom Mirtais röst kommer efteråt, men det är en andraröst på en god. Jag vet, det är DL1 och goda kan ha fel och onda kan alibirösta osv. Men jag har inga bättre idéer.
Att cirkus sedan käkas och visar sig vara siare blir ju en bonus för lyan. Jag tänker att de spelade högt och kanske eller kanske inte gissade sig till cirkus roll.

Iofs är detta väldigt skumt av BSF :arghh:. Alltså, ska alla lägga udda röster dag 1? Jag brukar det, men tänkte att röstningen inte säger nåt när det blir så spritt och ville vara lite modig för en gångs skull. Sen missade jag att cirkus skulle iväg och inte kunde försvara sig. Hade jag varit ond hade jag definitivt inte utmanat ödet och lagt den på just cirkus.

Hm, jag lutar alltså mot att det finns två ulvar bland BSF, Paddi och LenaH. Men jag är ju inte särskilt skarp som god så :crazy:.
 
Vilken skruv det blev!
Har inlägg hit och dit som jag inte sett tror jag så det blir att försöka läsa om tråden.
Min röst kvarstår dock.

Vet att jag brukar reagera både på @qitis och @Niyama men konstigt nog har jag inte riktigt gjort det nu. Håller dom inte för goda, det vågar jag inte :p men inte mest misstänkta heller.

Edit en rad (om röst) försvann
 
Jag vill ju iaf att försöka rädda mig så jag ändrar röst till Paddington

Den enda jag säkert kan veta vart jag har är mig själv just nu
Har flera jag funderar över vart de hör hemma

Hur trevligt det än är att så många uttrycker att jag borde vara god så ger det mig huvudbry

har egentligen inte tid att delta under arbetstid men vill som sagt iaf försöka rädda mig själv.

Qitis ändrar röst till Paddington
 
DL 2 kl 9 onsdag morgon
Paddington röstar på qitis
Magnum röstar på Blacksmithfarm
qitis röstar på Magnum
Blacksmithfarm röstar på Niyama
mirtai röstar på qitis (21:32)
LenaH röstar på qitis (21:37)
(Niyama röstar på Blacksmithfarm)
02.51 bollen__ röstar på paddington
04.57 Niyama röstar på Paddington
7.38 qitis ändrar röst till Paddington

Qitis 3
Paddington 3
Niyama 1
Bsf 1
 
Jag ledsnade lite när Buke laggade och DL flyttades för man förlorar momentum och det blir svårare att läsa reaktioner.
Jag tycker att @Niyama betett sig lite märkligt - först haka på @Magnum "bara för att"? Ett tag tänkte jag att N kunde vara trollad men iom röständringen så kan det ju inte vara så.

Sen att prata om att "samla rösterna" - det är DL2?!? Även om det är en liten lek så finns det inte mer info än än vad det gör i en större lek, särskilt inte med siaren borta.

Om jag utgår ifrån mitt eget inlägg igår morse så antar jag att ulvarna står att finna bland @qitis @bollen__ och @Paddington (med reservation för att den enda jag känner mig hyfsat säker på som god är @Mirtai ) så står det ju mellan q och Paddi och jag vet inte vem av dem som är skummast och eftersom jag är mer övertygad om Mirtais godhet än Niyamas så låter jag min röst stå kvar. Lagt kort ligger liksom.

Dessutom har vi ju två röstfifflare med i leken så utgången är ju oviss ivf.
 
Jag ledsnade lite när Buke laggade och DL flyttades för man förlorar momentum och det blir svårare att läsa reaktioner.
Jag tycker att @Niyama betett sig lite märkligt - först haka på @Magnum "bara för att"? Ett tag tänkte jag att N kunde vara trollad men iom röständringen så kan det ju inte vara så.

Sen att prata om att "samla rösterna" - det är DL2?!? Även om det är en liten lek så finns det inte mer info än än vad det gör i en större lek, särskilt inte med siaren borta.

Om jag utgår ifrån mitt eget inlägg igår morse så antar jag att ulvarna står att finna bland @qitis @bollen__ och @Paddington (med reservation för att den enda jag känner mig hyfsat säker på som god är @Mirtai ) så står det ju mellan q och Paddi och jag vet inte vem av dem som är skummast och eftersom jag är mer övertygad om Mirtais godhet än Niyamas så låter jag min röst stå kvar. Lagt kort ligger liksom.

Dessutom har vi ju två röstfifflare med i leken så utgången är ju oviss ivf.

Två röstfifflare?
 
Jag ledsnade lite när Buke laggade och DL flyttades för man förlorar momentum och det blir svårare att läsa reaktioner.
Jag tycker att @Niyama betett sig lite märkligt - först haka på @Magnum "bara för att"? Ett tag tänkte jag att N kunde vara trollad men iom röständringen så kan det ju inte vara så.

Sen att prata om att "samla rösterna" - det är DL2?!? Även om det är en liten lek så finns det inte mer info än än vad det gör i en större lek, särskilt inte med siaren borta.

Om jag utgår ifrån mitt eget inlägg igår morse så antar jag att ulvarna står att finna bland @qitis @bollen__ och @Paddington (med reservation för att den enda jag känner mig hyfsat säker på som god är @Mirtai ) så står det ju mellan q och Paddi och jag vet inte vem av dem som är skummast och eftersom jag är mer övertygad om Mirtais godhet än Niyamas så låter jag min röst stå kvar. Lagt kort ligger liksom.

Dessutom har vi ju två röstfifflare med i leken så utgången är ju oviss ivf.
Två röstfiflare?
Alltså jag är faktiskt lite inne på att någon av rösterna på mig kan vara trollad att läggas där

Jag är inte alls säker på att ens någon av de som röstat på mig är ulv faktiskt.
Kanske på ett sätt kan det tom vara troligare att de är goda rentav.
Hur konstigt det än låter så är det så jag funderar
Och jag vet att jag trots dessa tankar ändå väljer att rösta på en som jag enligt dessa tankar tror kan vara god - men eftersom den enda jag kan vara säker på är mig själv så väljer jag ändå att försöka rädda mig.
 
Två röstfifflare?
Två röstfiflare?
Alltså jag är faktiskt lite inne på att någon av rösterna på mig kan vara trollad att läggas där

Jag är inte alls säker på att ens någon av de som röstat på mig är ulv faktiskt.
Kanske på ett sätt kan det tom vara troligare att de är goda rentav.
Hur konstigt det än låter så är det så jag funderar
Och jag vet att jag trots dessa tankar ändå väljer att rösta på en som jag enligt dessa tankar tror kan vara god - men eftersom den enda jag kan vara säker på är mig själv så väljer jag ändå att försöka rädda mig.
Nä. :o
Jag hade siffran 2 i huvudet men visst var det så att den kunde fiffla två gånger? Eller var det ulvarna som kunde trolla två gånger? Måste läsa om. :o
 
@LenaH
ang att samla rösterna, vilket jag också reagerade på så tidigt i leken.
Kan det inte vara så att de som trollat skriver en sån sak för att försöka maskera en trollning lite grand?
Nu blev det ju en reaktion ändå men det låtet kanske bättre :p
 
Uppdatering!! (Ni får klara er utan fetstil för det funkar inte via mobilen..)

Paddington var bybo!
 
@LenaH
ang att samla rösterna, vilket jag också reagerade på så tidigt i leken.
Kan det inte vara så att de som trollat skriver en sån sak för att försöka maskera en trollning lite grand?
Nu blev det ju en reaktion ändå men det låtet kanske bättre :p
Vidare;
@Niyama följer rösten jag lade på BSF för att hon höll mej åt det godare hållet.
Jo, jag blev lite förvånad.
Särskilt eftersom jag inte riktigt varit med i matchen och teoriat särskilt bra igår :o
(Vill hon få mej att lita mer på henne?)

Vill samla rösterna och röständrar sen till goda Paddington.

En röständring som skulle kunna vara ett fint alibi. Dvs Hon är inte trollad, vilket skulle indikera på att vara god.
Men skulle kunna vara den som trollar fortfarande..

Jag har haft henne åt goda hållet, (fler än mej kanske, minns inte nu och orkar inte scrollakolla när jag mobilsurfar) är hon ond är det ju rimligt att spela på det.

Mja, det tål att tänkas på iaf.
 
Vidare;
@Niyama följer rösten jag lade på BSF för att hon höll mej åt det godare hållet.
Jo, jag blev lite förvånad.
Särskilt eftersom jag inte riktigt varit med i matchen och teoriat särskilt bra igår :o
(Vill hon få mej att lita mer på henne?)

Vill samla rösterna och röständrar sen till goda Paddington.

En röständring som skulle kunna vara ett fint alibi. Dvs Hon är inte trollad, vilket skulle indikera på att vara god.
Men skulle kunna vara den som trollar fortfarande..

Jag har haft henne åt goda hållet, (fler än mej kanske, minns inte nu och orkar inte scrollakolla när jag mobilsurfar) är hon ond är det ju rimligt att spela på det.

Mja, det tål att tänkas på iaf.

Fast va? Det är ju just goda som blir trollade. Kan hon byta röst är hon inte trollad = skulle kunna vara ond.

Men det säger egentligen ingenting, för bara ulvarna själva vet om de trollat någon redan i den här lynchen.
 
Fast va? Det är ju just goda som blir trollade. Kan hon byta röst är hon inte trollad = skulle kunna vara ond.

Men det säger egentligen ingenting, för bara ulvarna själva vet om de trollat någon redan i den här lynchen.
Ja såklart:o
Kan ha varit lite trött när jag tänkte :laugh:
 
Crap! Håller med LenaH om att det blir bajs när buke laggar.
Idag får ni gärna rösta ut mig :angel: Känner mig icket särskilt skarp för tillfället. :o
 
Två röstfiflare?
Alltså jag är faktiskt lite inne på att någon av rösterna på mig kan vara trollad att läggas där

Jag är inte alls säker på att ens någon av de som röstat på mig är ulv faktiskt.
Kanske på ett sätt kan det tom vara troligare att de är goda rentav.
Hur konstigt det än låter så är det så jag funderar
Och jag vet att jag trots dessa tankar ändå väljer att rösta på en som jag enligt dessa tankar tror kan vara god - men eftersom den enda jag kan vara säker på är mig själv så väljer jag ändå att försöka rädda mig.
Jag förstår att du räddar dig själv och då finns det ju ingen annan än Paddi att rösta på, men varför skulle just en röst på dig vara trollad? Det kan ju lika gärna vara min röst eller någon annans röst som är trollad, vi har j ingen aning..
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 357
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 202
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Årets foderstater
  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp