Så mycket bättre - Ulvlek edition!

Jag reagerar på detta för att @Niyama är alldeles för slipad som ulv för att panika på det sättet och det vet ju qitis också så jag tror att qitis försöker sprida misstankar på ett ludet sätt.

LenaH röstar på qitis
Du åkte upp många snäpp i misstankelistan med det där. Q sprider alltid misstankar hejvilt?
 
Du åkte upp många snäpp i misstankelistan med det där. Q sprider alltid misstankar hejvilt?
Vadå hejvilt? Jag var tvungen att greppa nåt för att kunna rösta öht och jag hade redan citerat inlägget för att gå vidare med det och insåg att jag var tvungen att försöka rösta.
 
DL 2
Paddington röstar på qitis
Magnum röstar på Blacksmithfarm
qitis röstar på Magnum
Blacksmithfarm röstar på Niyama


mirtai röstar på qitis (21:32)
LenaH röstar på qitis (21:37)


Vet ju inte hur det blir med dl, men röstar nu iaf och vill då rösta på en som redan har en röst för att jag inte tror på att Q är ond, hon framstår som en typisk god Q för mig och jag tycker det känns drevigt. Eftersom jag hållit Magnum åt det lite godare hållet följer jag henne:
Niyama röstar på Blacksmithfarm

dock känns väl egentligen LenaH och Paddington mer misstänkta nu. Hoppas dock att dl skjuts upp så alla har chans att rösta när det faktiskt går att läsa vad som skrivs :arghh:
 
F ö tycker jag att det känns sådär när några av oss kastade iväg röster för att försöka få in dem i tid (jag lyckades inte) medan de som inte fick in några nu kan teoria vidare?
@Niyama och @bollen__
 
Vet ju inte hur det blir med dl, men röstar nu iaf och vill då rösta på en som redan har en röst för att jag inte tror på att Q är ond, hon framstår som en typisk god Q för mig och jag tycker det känns drevigt. Eftersom jag hållit Magnum åt det lite godare hållet följer jag henne:
Hur kan det vara drevigt när ingen sett någon annans röster??
 
Hej på er!!

Jag har försökt komma in på buke hur länge som helst och lyckades först nu. Antar det är så för flera så jag förlänger DL!

NY DAG-DL 09.00
natt-DL som tidigare


Ok med er hoppas jag! Inte lätt när tekniken strular.. :o
 
Äh, jag orkar faktiskt inte börja om nu, klockan är för mycket för mig och jag har antagligen inte tid imorgon bitti.
Over & out.
 
JAG tycker att vi kan skjuta på lynchen typ till ... evigheten:angel::D

men nä mer seriöst så är det väl så att det inte gått att delta som man ska i ulvleken ikväll? för samtliga -oavsett sida
Jag har inget emot att lynchas utan just att jag ser att det är flera som inte kunnat delta med funderingar, teorier etc

lämnar över till LL att fundera över detta :)
 
JAG tycker att vi kan skjuta på lynchen typ till ... evigheten:angel::D

men nä mer seriöst så är det väl så att det inte gått att delta som man ska i ulvleken ikväll? för samtliga -oavsett sida
Jag har inget emot att lynchas utan just att jag ser att det är flera som inte kunnat delta med funderingar, teorier etc

lämnar över till LL att fundera över detta :)
LL har ju funderat :p
 
DL 2
Paddington röstar på qitis
Magnum röstar på Blacksmithfarm
qitis röstar på Magnum
Blacksmithfarm röstar på Niyama
mirtai röstar på qitis (21:32)
LenaH röstar på qitis (21:37)
Niyama röstar på Blacksmithfarm


Vem är det som inte har röstat? Bollen va?
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 357
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 202
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp