Jag avvaktar lite för jag tänkte LL skulle komma med nåt besked.Kan inte alla som inte röstat bara göra det för jag måste gå och lägga mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag avvaktar lite för jag tänkte LL skulle komma med nåt besked.Kan inte alla som inte röstat bara göra det för jag måste gå och lägga mig.
Du åkte upp många snäpp i misstankelistan med det där. Q sprider alltid misstankar hejvilt?Jag reagerar på detta för att @Niyama är alldeles för slipad som ulv för att panika på det sättet och det vet ju qitis också så jag tror att qitis försöker sprida misstankar på ett ludet sätt.
LenaH röstar på qitis
Vadå hejvilt? Jag var tvungen att greppa nåt för att kunna rösta öht och jag hade redan citerat inlägget för att gå vidare med det och insåg att jag var tvungen att försöka rösta.Du åkte upp många snäpp i misstankelistan med det där. Q sprider alltid misstankar hejvilt?
Ja men hennes sätt att sprida misstankar är ju bara som vanligt?Vadå hejvilt? Jag var tvungen att greppa nåt för att kunna rösta öht och jag hade redan citerat inlägget för att gå vidare med det och insåg att jag var tvungen att försöka rösta.
Hur kan det vara drevigt när ingen sett någon annans röster??Vet ju inte hur det blir med dl, men röstar nu iaf och vill då rösta på en som redan har en röst för att jag inte tror på att Q är ond, hon framstår som en typisk god Q för mig och jag tycker det känns drevigt. Eftersom jag hållit Magnum åt det lite godare hållet följer jag henne:
Ja, det är ju därför det är bättre om dl skjuts upp så alla har samma chans. Antingen senare ikväll eller helt enkelt imorgon.
Jag hade tänkt fråga henne om det men som jag skrev, jag var tvungen att få iväg en röst.Ja men hennes sätt att sprida misstankar är ju bara som vanligt?
Oki, jag fattar. Jag blir ändå skeptisk till din godhet, för jag ser inget ont i Q.Jag hade tänkt fråga henne om det men som jag skrev, jag var tvungen att få iväg en röst.
LL har ju funderatJAG tycker att vi kan skjuta på lynchen typ till ... evigheten
men nä mer seriöst så är det väl så att det inte gått att delta som man ska i ulvleken ikväll? för samtliga -oavsett sida
Jag har inget emot att lynchas utan just att jag ser att det är flera som inte kunnat delta med funderingar, teorier etc
lämnar över till LL att fundera över detta
NU ja inte när JAG (försökte) skriva något som skulle bli postatLL har ju funderat