Men inte före nattDL väl? Så borde inte varit med i spioninfon.Och så kan väl ulvarna ha varit i farten? De har ju lite hyss som de kan tänkas ha använt?
Sorry om jag är åtta på bollen nu men ja ni vet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men inte före nattDL väl? Så borde inte varit med i spioninfon.Och så kan väl ulvarna ha varit i farten? De har ju lite hyss som de kan tänkas ha använt?
Både sia och trollning måste ju väljas till nattdl, så det brukar ingå i spioninfon.Men inte före nattDL väl? Så borde inte varit med i spioninfon.
Sorry om jag är åtta på bollen nu men ja ni vet...
Röstlista DL1 kl 21.30
Magnum röstar på Killaloe
LenaH röstar på Niyama
cirkus röstar på Mirtai
Blacksmithfarm röstar på cirkus
bollen__ röstar på quitis
Killaloe röstar på Blacksmithfarm
Niyama röstar på cirkus
qitis röstar på bollen__
Mirtai röstar på Killaloe
Killaloe ulv
cirkus siare
Jag reagerar på detta för att @Niyama är alldeles för slipad som ulv för att panika på det sättet och det vet ju qitis också så jag tror att qitis försöker sprida misstankar på ett ludet sätt.1) lika bra att få ut den som bukar jaga dig? och den kommentaren du la precis på DL-slaget 21,30 att det var dumt att lägga en andraröst på någon som inte kan försvara sig kan ju lika gärna tas som att gå före när /om/ och ifall att det skulle vara cirkus (som god) som rykt i DL1- lynchen?
2) Om du sitter i lyan och fått korn på att cirkus kan vara siaren och med det inlägget hon la inatt att hon tyckte du var skummast -tja? lika bra att få ut henne i käk då? Ingen sia är gjord. och du kan försvara dig utan att en siare ska jaga dig (om hon levt?)
Ja, det hoppas jag också. Jag vill inte att lynchen ska avgöras av buke-strul och det är ju uppenbart att det strular för alla.öh jag hoppas verkligen att det kan bli annan dl?
och med att alla kan ta del av det som framkommit i leken
tankar och teorier och tja funderingar?
@Lenis
om detta nu når dig
Fast nä? Jag skrev att jag inte vågar hålla dig åt varken det ena eller andra hållet, det är knappast att krampaktigt hålla fast vid några misstankar.Det är egentligen två saker jag reagerat på idag. Dels är det Niyama som lite krampaktigt vill hålla fast vid sina misstankar mot mig. Visst att det är sunt att vara misstänksam, men om jag varit ulv så hade jag valt att behålla cirkus för att inte avslöja att hon var god.
Du får ju inte uppdatera när vi har ulvleksdeadline!