Så mycket bättre - Ulvlek edition!

jag ger upp och försöker få iväg en röst innan DL...

Paddington röstar på Qitis för jag tycker hon verkar mer laidback och intresserad av OTande än att teoria, känns mer som en ond Q som inte vill föra leken framåt än en god Q som letar ulvar.
 
Magnum röstar på blacksmithfarm

Kanske lägger ut lite misstankar bortikring för att så tvivel?


Tänker bl.a. på det med att cirkus möjligen hintat att hon skulle kolla Niyama närmare och visar sej sen vara siare. Dvs Niyama som ond som käkade cirkus.

Att bollen hakar på ulv-killa(med reservation för segt buke då)

Nu är buke så segt så jag känner att jag måste posta för att hinna till dl

misstänker hon kan vara lyamedlem som vill rikta misstankar bortikring.
 
jamen ingen som röstat än? :confused:
jag menade ju inte allvar med att jag skulle starta rösttningen innan , memn ok då:p

qitis röstar på den som varit mest frånvarande idag - i brist på annat att gå på och därför landar min röst på Magnum,och för att det varit svårt att få sammanhang iom laggande på buke

qitis röstar på magnum
 
Nu har buke börjat lagga för mig också. Så det känns som det är dags att rösta.
Röstlista DL1 kl 21.30
Magnum röstar på Killaloe
LenaH röstar på Niyama
cirkus röstar på Mirtai
Blacksmithfarm röstar på cirkus
bollen__ röstar på quitis
Killaloe röstar på Blacksmithfarm
Niyama röstar på cirkus
qitis röstar på bollen__
Mirtai röstar på Killaloe


Killaloe ulv
cirkus siare

Blacksmithfarm röstar på Niyama
För att hon lägger en andraröst på cirkus, den kan inte ses som räddningsröst iof eftersom Mirtais röst kommer efteråt, men det är en andraröst på en god. Jag vet, det är DL1 och goda kan ha fel och onda kan alibirösta osv. Men jag har inga bättre idéer.
Att cirkus sedan käkas och visar sig vara siare blir ju en bonus för lyan. Jag tänker att de spelade högt och kanske eller kanske inte gissade sig till cirkus roll.
 
Jag ska försöka rösta när buke väljer att iaf släppa in mig en kort stund.

Det är egentligen två saker jag reagerat på idag. Dels är det Niyama som lite krampaktigt vill hålla fast vid sina misstankar mot mig. Visst att det är sunt att vara misstänksam, men om jag varit ulv så hade jag valt att behålla cirkus för att inte avslöja att hon var god.

Sedan är det qitis som jag tycker snurrar till det med många inlägg utan substans. Det ä rmycket prat om spionrader hit eller dit, men inte mycket grävande i övrigt.

Eftersom Niyama ändå försöker hitta ulver på ett sätt som qitis inte gör hamnar min röst där

Mirtai röstar på qitis
 
@Lenis, vad säger du om DL, antar att du också upplever segheten? Här är i alla fall röstningen hittills.

DL 2
Paddington röstar på qitis
Magnum röstar på Blacksmithfarm
qitis röstar på Magnum
Blacksmithfarm röstar på Niyama


mirtai röstar på qitis (21:32)
LenaH röstar på qitis (21:37)
 
Senast ändrad:
1) lika bra att få ut den som bukar jaga dig? och den kommentaren du la precis på DL-slaget 21,30 att det var dumt att lägga en andraröst på någon som inte kan försvara sig kan ju lika gärna tas som att gå före när /om/ och ifall att det skulle vara cirkus (som god) som rykt i DL1- lynchen?
2) Om du sitter i lyan och fått korn på att cirkus kan vara siaren och med det inlägget hon la inatt att hon tyckte du var skummast -tja? lika bra att få ut henne i käk då? Ingen sia är gjord. och du kan försvara dig utan att en siare ska jaga dig (om hon levt?)
Jag reagerar på detta för att @Niyama är alldeles för slipad som ulv för att panika på det sättet och det vet ju qitis också så jag tror att qitis försöker sprida misstankar på ett ludet sätt.

LenaH röstar på qitis
 
öh jag hoppas verkligen att det kan bli annan dl?
och med att alla kan ta del av det som framkommit i leken
tankar och teorier och tja funderingar?
@Lenis
om detta nu når dig
 
öh jag hoppas verkligen att det kan bli annan dl?
och med att alla kan ta del av det som framkommit i leken
tankar och teorier och tja funderingar?
@Lenis
om detta nu når dig
Ja, det hoppas jag också. Jag vill inte att lynchen ska avgöras av buke-strul och det är ju uppenbart att det strular för alla.
 
Det är egentligen två saker jag reagerat på idag. Dels är det Niyama som lite krampaktigt vill hålla fast vid sina misstankar mot mig. Visst att det är sunt att vara misstänksam, men om jag varit ulv så hade jag valt att behålla cirkus för att inte avslöja att hon var god.
Fast nä? Jag skrev att jag inte vågar hålla dig åt varken det ena eller andra hållet, det är knappast att krampaktigt hålla fast vid några misstankar.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 357
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 202
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Årets foderstater
  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp