Röststatistik dag 1
Sasse röstar på Vira
cirkus röstar på Habina
Vira röstar på Habina
Dramatik röstar på Habina
CaisaLundblad röstar på Vira
Habina röstar på Vira
Myrten röstar på dramatik
Bumpo röstar på Vira
Matmissbrukaren röstar på Cirkus
Mumorsan röstar på Cirkus
Outofservice röstar på Dramatik
Lynch: Vira, tvilling
Käkas: Hedinn, bagare
Röststatistik dag 2
Sasse röstar på Caisa/Niyama
Dramatik röstar på OutOfService
Myrten röstar på Caisa/Niyama
Cirkus röstar på Caisa/Niyama
bumpo röstar på cirkus
Matmissbrukaren röstar på Myrten
Habina röstar på Matmissbrukaren
Niyama röstar på Cirkus
Inte röstat OOS och Mu
Lynch: Caisa/Niyama, ulv
Käkas: Myrten, ulv (tjuvmat)
Jahopp, då vet vi i allafall hur det ligger till med varför Myrten kunde bli käkad. Så tjuven stal förmågan av en ulv och råkade äta en annan ulv.
Tjuven måste ju trott att Myrten var god iom hennes röst på onda Caisa.
I övrigt så röstade ju Myrten på
dramatik i lynchen innan, det får i allafall mig att luta drama åt det lite godare hållet även om jag inte är säker.
MM har röstat först på mig och sen på onda Myrten, jag vet inte vart det lägger henne, möjligen neutral mot god snarare än neutral mot ond.
Sasse la första rösten båda dagarna, först på goda Vira sen på onda Caisa, första rösten känns som en förtäckt BoP och det säger mig inte så mycket, DL2-rösten tidigt och inte världens tyngsta motiverng, men en ändå helt rimliga och förståeliga tankar. Neutral för mig just nu.
Bumpo kändes som om hon var väldigt upphakad på mig igår. Dagen innan så lag hon sista rösten på Vira, jag har redan resonerat runt den rösten i sig, men motiveringen är ju inte lite ihålig, som Sasse också påpekar i inlägg #132 och #68. Det är iofs helt okej att vackla (som jag också förklarat i ett annat inlägg), men jag vet inte riktigt, det känns som om rösten på Vira var så sjukt svagt motiverad. Och Vira var god. Samtidigt kanske det är korkat att sticka ut om man är ulv.
Ok, sju stycken kvar att ha lite ångest över.
Cirkus har röstat på mig och onda CaisaLundblad/Niyama. Kan hon och CaisaLundblad kommit överens om att rösta ut henne i och med att hon hade tidsbrist och på så vis ge Cirkus ett alibi?
Habina skriver såhär och det gör mig ännu mer misstänksam mot henne - inte fasen skulle väl
två ulvar alibirösta på en kollega, som visserligen hade ont om tid, men som dessutom blev ersatt. Myrten alibiröstade och det var ju dumt av henne för hon blev ju nattamat sen.
Mumorsan och
OOS missade röstningen igår. Jag skulle behöva se mer av bägge. Samtidigt så tror jag att inte två ulvar ströröstade på samma person som dessutom inte hade en chans att åka (tänker på DL1 då OOS och Myrten röstade på drama), det gör att OOS möjligen kanske skulle kunna luta lite åt det goda hållet. Av Mu har jag inte fått några ondvibbar alls under hela leken, fast jag skulle verkligen vilja se mer av henne ändå