Det var denna natten ulvarna inte kunde käka va?
Ja, så fattar jag det. Så jag tänker ta det lugnt. Det känns inte som att det är jättebråttom att analysera röstningen ikväll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var denna natten ulvarna inte kunde käka va?
Lite mer tankar från mig.
Cirkus blir jag inte riktigt klok på. I inlägg #142 säger hon att jag är den hon är mest misstänksam emot. Helt ok, det får man vara. Hon funderar lite över OutofService också, som "försvarar" mig. Sedan röstar hon nio minuter senare på CaisaLundblad. Jag blir mycket misstänksam när hon ändrar sig så snabbt, när CaisaLundblad redan har två röster på sig. Sitter hon i lyan med CaisaLundblad och har fått ok att rösta på henne för att få alibi?
Matmissbrukaren tycker jag är lite väl snabb med att godförklara sig själv, därav min röst på henne. Hon är dock inte högst upp på min misstankelista längre, efter att jag reagerat på ovanstående om Cirkus.
Sasse resonerar vettigt och jag har inget riktigt grepp om henne än.
Resten av gänget vet jag inte alls var jag har...
Ja, så fattar jag det. Så jag tänker ta det lugnt. Det känns inte som att det är jättebråttom att analysera röstningen ikväll.
Men det är ju inte så att du inte får, det är väl jättebra om du skriver. Men vanligen brukar man ju vara så att man skyndar sig för att man inte vet om man överlever och det behöver man inte göra nu.Å det är precis det jag sitter och gör här hemma just nu. Ett A4 helt nerkladdat
Men det är ju inte så att du inte får, det är väl jättebra om du skriver. Men vanligen brukar man ju vara så att man skyndar sig för att man inte vet om man överlever och det behöver man inte göra nu.
Försöker väl få ner lite tankar medans jag kommer ihåg vad jag tänkt ut
OutOfService och Mumorsan behöver jag se mer av innan jag kan bilda mig en uppfattning av dom. Förhoppningsvis blir dom mer aktiva snart.
Efter att ha kollat igenom röstningarna så känns det inte som att Sasse och Myrten skulle vara onda eftersom dom röstade på Caisa/Niyama som var ond. Varför rösta på sin kollega? Eller så ville Caisa bli utröstad eftersom hon inte hade tid till leken?
Cirkus ändrade jag uppfattning om tidigare då jag läste hennes teoriinlägg och tyckte hon kom med vettiga tankar och även hon röstade på Caisa/Niyama och det gör henne mer åt det goda hållet för tillfället.
Dom jag är mer osäker på är Dramatik, Bumpo och Habina. Kanske Habina lite mer då hon räddningsröstade sig själv igår och Bumpo la avgörande rösten på Vira igår. Ville hon rädda en kollega?
Jaja, bara lite tankar.
Var är @Mumorsan ? Eller har hon skrivit att hon inte kunde vara aktiv just nu?
Men ... oj.
Det var som rackarns. Men bra
Att vi blev en ulv mindre antar jag att cirkus menar. Men jag kan ju självklart inte tala för henne.Vad var det som var bra?
Att vi blev en ulv mindre antar jag att cirkus menar. Men jag kan ju självklart inte tala för henne.
Exaktemente!
Bill var ju en ulv.
Jag blir alltid lika förvirrad då något dylikt sker.
Men jag antar att det är tjuven som råkade stjäla en av ulvarnas förmåga och sen råkade äta en ulv.
Oj, det hade jag helt missat! Det var ju jättebra men vad hände? Ulvarna kunde inte äta nån inatt så då åt de en av laget?
Ja alltså tjuven kunde ha tagit den men kunde den då äta inatt när den fick ulvarnas förmåga (som inte fanns inatt)? Jag menar, de åt bagaren igår så.. humm.. jag är förvirrad.