Men de dyraste är ju FLUFFIGA förstår du väl! Helt klart motiverad prisskillnad
Betala per volym fluff? Det var något nytt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har man sen haft en fluffig hund så fattar man inte vem som skulle betala extra för allt det jäkla slitet som blir..Betala per volym fluff? Det var något nytt.
Har man sen haft en fluffig hund så fattar man inte vem som skulle betala extra för allt det jäkla slitet som blir..
Kul när det är en kommande kull som har epilepsi i båda föräldrarnas linjer......
Jag vet inte, men då är det alltså inte bara jag som inte kan titta på valpkullar.Måste man logga in på Sask för att kunna se rekommenderade kullar numera?
Attans, du hann före.. Jag skulle ju tipsa er andra i tråden om detta fantastiska tillfälle att göra ett riktigt kap!Vad sägs om "bud börjar på 50.000 kr" för en exclusiv exotic micro bully, som dom dessutom ska ta en parning på 6 månader och parningklar om 4 månader.....
Ja helt klart har jag valt fel rasAttans, du hann före.. Jag skulle ju tipsa er andra i tråden om detta fantastiska tillfälle att göra ett riktigt kap!
Har inte haft svårt att få kontakt med de uppfödare jag önskat. Det kanske beror på vilken ras man är ute efter.Har väl egentligen inte att göra med hur seriösa de är utan är nog bara att de har så mycket att göra men.... - Är det bara jag som upplever att det är väldigt svårt att få tag i många uppfödare? jag som är i det stadiet att jag försöker få kontakt med olika uppfödare för att höra om deras avelsfilosofi och presentera mig själv som intressent tycker att det är jättesvårt
Det är bara att slå till! Om inte annat så kan man ju alltid kränga av den utomlands och få tillbaka pengarna ett par gånger om.. Snacka om investering!Ja helt klart har jag valt fel ras
Jösses! Vem lägger såna summor på en sån hund?! Antar att det höga priset är en del av marknadsföringen dock... Något som kostar så mycket måste ju vara oerhört exklusivt och värdefullt!Vad sägs om "bud börjar på 50.000 kr" för en exclusiv exotic micro bully, som dom dessutom ska ta en parning på 6 månader och parningklar om 4 månader.....
Absolut - öronkuperad ful importerad bully......Jösses! Vem lägger såna summor på en sån hund?! Antar att det höga priset är en del av marknadsföringen dock... Något som kostar så mycket måste ju vara oerhört exklusivt och värdefullt!
Det dyrbaraste som finnsAbsolut - öronkuperad ful importerad bully......
Och han skriver typ 17 gånger i annonsen också hur dyr men ändå billig den är och så har den nåt fult sår på ena frambenet också..?Vad sägs om "bud börjar på 50.000 kr" för en exclusiv exotic micro bully, som dom dessutom ska ta en parning på 6 månader och parningklar om 4 månader.....
(du får gärna PMa vilken...)Kul när det är en kommande kull som har epilepsi i båda föräldrarnas linjer......
Inget generellt problem men enstaka uppfödare som inte svarar, ja. För min del blir det en rätt naturligt bortsållning av de uppfödarna då. Kanske vore skillnad om det var individer jag verkligen ville ha något efter men letar man mer allmänt/inte bestämt sig så vill jag ha en uppfödare jag får tag på (och helst via mail).Har väl egentligen inte att göra med hur seriösa de är utan är nog bara att de har så mycket att göra men.... - Är det bara jag som upplever att det är väldigt svårt att få tag i många uppfödare? jag som är i det stadiet att jag försöker få kontakt med olika uppfödare för att höra om deras avelsfilosofi och presentera mig själv som intressent tycker att det är jättesvårt
Det är sant det du skriver! Tror jag bestämt mig för en som verkar super och henne har jag mailat, pratat i telefon med och åkt och träffat men under processen i kontakt med andra uppfödare har jag fått svar från ca hälften trots att de skrivit att man gärna får kontakta dem och att de gärna svarar på frågor.Inget generellt problem men enstaka uppfödare som inte svarar, ja. För min del blir det en rätt naturligt bortsållning av de uppfödarna då. Kanske vore skillnad om det var individer jag verkligen ville ha något efter men letar man mer allmänt/inte bestämt sig så vill jag ha en uppfödare jag får tag på (och helst via mail).