Oseriös avel, ämnet som aldrig tar slut!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om det inte redan finns....:eek:

stock-photo-hairless-mixed-breed-dog-mix-between-a-french-bulldog-and-a-chinese-crested-dog-standing-in-front-129935453.jpg

:up:

Nu vet jag var jag känner igen den ifrån! jag såg en dinosauriedokumentär för ett par år sen, och exakt en sån var med där. Tror det var så den såg ut innan det blev typ "dagens" version av hunddjur..

:eek:
Hade man mött den där i djungeln hade man ju inte förknippat den med hundsläktet iaf. Jag hade nog gissat på att jag stött på någon form av varan!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Fast varför skulle labbe/golden korsning ge aktivare ledarhundar? Inom respektive ras finns det ju redan hundar med mycket motor. Så om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
3 952
Senast: mamman
·
  • Låst
Hundavel & Ras På avelsdata anges inavelsökningen som inavelsgrad. Därför kan det stå att en hund har en inavelsgrad på 0% , 3.25%, 0.02% osv fastän de...
27 28 29
Svar
573
· Visningar
27 664
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 874
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 130
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon