Såg just det. Visst är live bättre men trist om man inte får se några svenskar då.
Jag hittar inte. När ska det visas på tian?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg just det. Visst är live bättre men trist om man inte får se några svenskar då.
18-19 enligt tv3.seJag hittar inte. När ska det visas på tian?
Och jag tror att ännu fler vill se hoppningen, faktiskt.Fast när vi har stora chanser till både en och två medaljer i golf jämfört med ett kval i hoppning så tror jag nog att många vill se golfen.
Men ridsport måste vara en mycket större publiksport än golf. Och betydligt mer tv-mässig.
Strax Stensons tur. GO HENRIK!Sen Stenson vann som Masters (?) så känns det som att "alla" har blivit golfintresserade helt plötsligt! Tycker dock det är väldigt tråkigt att de byter ut mot golf - jag håller ju såklart med om att ridport är mer publikvänligt.
18-19 enligt tv3.se
Och jag tror att ännu fler vill se hoppningen, faktiskt.
Det är jag inte så säker på, de flesta golfare jag känner ser mer än gärna på golftävling, både live och på TV. Golf är ju inte direkt en liten sport heller, plus att den är rätt enkel att förstå för de flesta.Men ridsport måste vara en mycket större publiksport än golf. Och betydligt mer tv-mässig.
Stenson spelar just nu.Har Stenson spelat än? Satte på TV:n igen nyss efter att ha gett upp om hoppningen.
Var inte den här tråden om OS?Haha, Zlatan har gjort mål
Har Stenson spelat än? Satte på TV:n igen nyss efter att ha gett upp om hoppningen.
Slog över till golfen nu när hoppningen slutade. Fossilet är ju hilariousMen alltså, fossilet som kommenterar golfen ...
"Justin Rose borde heta Justin Busken Rose. Rosenbuske."Slog över till golfen nu när hoppningen slutade. Fossilet är ju hilarious
Jag ångrar nu att jag inte har ägnat mer av min olympiska uppmärksamhet åt golfPrecis i början av sändningen filmade de en uggla och han "snackade" med den i typ flera minuter