Brassarnas glädjescener!Hahaha, jag kollar gymnastiken och blir otroligt nervös fast jag inte har en susning om vem någon av dem är! VW är så fruktansvärt engagerad! Roligt värre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Brassarnas glädjescener!Hahaha, jag kollar gymnastiken och blir otroligt nervös fast jag inte har en susning om vem någon av dem är! VW är så fruktansvärt engagerad! Roligt värre.
Men nu får han behandling för ryggen.
Jag borde gå ut och klippa gräset, och laga lite mat till mig själv.
Jag insåg att det inte skulle bli tid för någon matlagning så jag köpte så vi gjorde sallad innan hoppningen började och så var det bara att plocka fram och äta under hoppningen framför tvn. 10-minuterspauserna var bra för det. Det är planering som gäller helt enkelt i dessa dagar.
Folk klagar på att dressyrhästar är känsliga för störningar. Men golfare verkar vara värre...
De ropar "Kooooch", dvs namnet på en spelare (nån i röd tröja). Jag som tyckte golfpubliken hade blivit väldigt vass plötsligt, men fick det förklarat av min golfnörd till makeAlltså är det bara jag eller låter det som att publiken buar när de sänker bollen i hålet?
De ropar "Kooooch", dvs namnet på en spelare (nån i röd tröja). Jag som tyckte golfpubliken hade blivit väldigt vass plötsligt, men fick det förklarat av min golfnörd till make
Tänkte precis det samma!Ser lite roligt ut när hela flocken promenerar runt
Det var en i publiken som höll på att ta upp en av golfbollarna som var i spel!
Inte alls uppenbarligen. Om man är publik på en golfbana och det kommer en golfboll rullande kanske man kan anta att den kommer från en av spelarna.
Hur tänkte hen!
Han är underbar!Alltså, tänk att försöka kommentera tillsammans med Zackrisson. Jag hade inte klarat det utan en flaska (box) vin...
Det var en i publiken som höll på att ta upp en av golfbollarna som var i spel!