"Justin Rose borde heta Justin Busken Rose. Rosenbuske."
"Spanjoren har ett mynt som markering. Det är nog en pesetas. Många föredrar ju sitt lands valuta."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Justin Rose borde heta Justin Busken Rose. Rosenbuske."
Jag ångrar nu att jag inte har ägnat mer av min olympiska uppmärksamhet åt golf
"Spanjoren har ett mynt som markering. Det är nog en pesetas. Många föredrar ju sitt lands valuta."
Alltså jag dööööörHan har även döpt en kajman som bor på banan till Anton, och när Katrin försökte skoja till det och säga att den kan ju heta Lilleman, då fräste han till och menade på att det inte var ett seriöst namn på en kajman.
Zacke och Katrin verkar inte alltid vara helt överens om vi säger så.Han har även döpt en kajman som bor på banan till Anton, och när Katrin försökte skoja till det och säga att den kan ju heta Lilleman, då fräste han till och menade på att det inte var ett seriöst namn på en kajman.
Går gymnasikten alltså på 3 sport?
Gymnasikten. Fint ord av mig!Går gymnasikten alltså på 3 sport?
Hon är ju så mycket bättre!Zacke och Katrin verkar inte alltid vara helt överens om vi säger så.
Han är ju en institution. Typ som Gernandt. Golfgalningarna skulle nog gå i taken om han inte kommenterade.Hon är ju så mycket bättre!
Jodå, jag fattar det. Det känns ju som om man hört honom sedan man var liten, om man haft oturen att passera tv:n när det var golf.Han är ju en institution. Typ som Gernandt. Golfgalningarna skulle nog gå i taken om han inte kommenterade.
Tror du och jag har samma inställning till golf.Jodå, jag fattar det. Det känns ju som om man hört honom sedan man var liten, om man haft oturen att passera tv:n när det var golf.
Men han gaggar ju bara
Men nu får han behandling för ryggen.Spännande är det i golfen iallafall, tittade till den nu när hoppningen var slut och Stenson i ensam ledning är ju nice.