Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar också på det,golf ärVart tog hoppningen vägen? Vill inte se någon golf?
Och att polisanmäla för den lilla kommentaren är, enligt min åsikt, väldigt överkänsligt.Sara Lahti anklagar visst vinnaren av damernas 10000m för doping. Eller ja inte rent ut, men ändå så pass att Etiopien funderar på att polisanmäla.
Känns lite korkat med tanke på att hon själv slog det svenska rekordet med en heldel och att alla som kom i mål före henne slog både PB och/eller NR.
Någon skrev att det går på tv3 HD, jag har bara något som heter tv3 sport HD och där är det handboll
Men alltså, fossilet som kommenterar golfen ...
Men ridsport måste vara en mycket större publiksport än golf. Och betydligt mer tv-mässig.Han är ju underbar!!
Eftersom det är final i golfen med stora chanser till medalj så förstår jag att de visar det på tv. Jag kör dator med golf och tv med hoppning
Såg just det. Visst är live bättre men trist om man inte får se några svenskar då.Enligt hemsidan ska det vara live sen på tian.
Men ridsport måste vara en mycket större publiksport än golf. Och betydligt mer tv-mässig.