OS-tråden

Ja ett silver var inte fy skam bra gjort av honom. Till och med jag som aldrig varit på en golftävling förstår att man inte ska ta upp bollarna som kommer flygande. Golfbollar är dessutom farliga hade en kollega som blev sjukskriven 4 veckor efter han fått en golfboll i huvudet (under träning). Klubborna är ännu värre med vet en som förlorade synen på ena ögat när han stod för nära en kompis som svingade. Nej hade vänt mig om sprungit åt andra hållet om en golfboll kom min väg.

"Zacke" har nog haft sina glansdagar men de är förbi. Hans oförmåga att relatera till sina expertkommentatorer börjar bli riktigt pinsamt. Han har gjort mycket för golfen och är en legend men nu är det dags att kliva tillbaka.

Stenson gjorde en bra tävling. Igen. Snörpligt slut men en värdig vinnare och en hedervärd silvermedalj till Sverige :)

Det ska visst vara gymnastik både imorgon och på tisdag, kl 19 båda dagarna. Först på kanal 10, sedan på kanal 3. Jag ska titta! Herregud, en Red_Chili som planerar att titta på OS-sändningar... det här är galet :D

Sara Lahti anklagar visst vinnaren av damernas 10000m för doping. Eller ja inte rent ut, men ändå så pass att Etiopien funderar på att polisanmäla.
Känns lite korkat med tanke på att hon själv slog det svenska rekordet med en heldel och att alla som kom i mål före henne slog både PB och/eller NR.

Ja, det var det jag syftade på när jag skrev det där om att anklaga folk för doping.

Varför då? Eller vad menar du?
Alltså efter de svåra voltlinjerna så gör de ju ett hopp/skutt. Det ser inte alls ut som de anstränger sig utan typ här ska det vara ett skutt så då får jag väl göra det då.. :wtf: Tjejerna ser inte alls ut så de har mer power hela tiden tycker jag. :D

Flummigt förklarat jag ber om ursäkt för det. :angel:

Han har även döpt en kajman som bor på banan till Anton, och när Katrin försökte skoja till det och säga att den kan ju heta Lilleman, då fräste han till och menade på att det inte var ett seriöst namn på en kajman.

Han är ju verkligen guld den kommentatorn!

Precis i början av sändningen pratade han om att koka soppa på en spik, typ:
"Ja, i den här sporten måste man kunna koka soppa på en spik. Men inte för många kockar, då blir det bara soppa av alltihopa.... eller hur man nu vill uttrycka sig."

Underbart! :rofl:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 767
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Kropp & Själ I söndags var jag med om något mycket läskigt och har försökt googla på det men det verkar vara så ovanligt att jag väljer att göra en...
Svar
12
· Visningar
5 910
Senast: AraSlei
·
Äldre Då det bara är ett par veckor kvar är det förstås dags för OS-tråden! :bump::banana: Jag ser mest fram emot konståkningen! Sen förstås...
56 57 58
Svar
1 151
· Visningar
35 478
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar