Jag älskar Zackrisson Och det var riktigt spännande
Jag också, rolig och behaglig att lyssna på! Tycker kommentatorerna varit super, jämfört med andra...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskar Zackrisson Och det var riktigt spännande
Alltså, tänk att försöka kommentera tillsammans med Zackrisson. Jag hade inte klarat det utan en flaska (box) vin...
Behövde du vin? Somnade du?Jag har kommenterat tillsammans med Zachrisson.
Behövde du vin? Somnade du?
Sara Lahti anklagar visst vinnaren av damernas 10000m för doping. Eller ja inte rent ut, men ändå så pass att Etiopien funderar på att polisanmäla.
Känns lite korkat med tanke på att hon själv slog det svenska rekordet med en heldel och att alla som kom i mål före henne slog både PB och/eller NR.
Förlåt mig men gymnastikkillarna ser ju för fjantiga ut när de kör sitt nummer på "mattan".
Trist att Blake inte lyckades fixa bronset.
Jag tycker han är rätt underhållande, men jag hade nog blivit knäpp av att sitta bredvid honom i 8 timmar och försöka få någon slags kvalitet på det hela.Han är underbar!
Och hon duktig!
Alltså efter de svåra voltlinjerna så gör de ju ett hopp/skutt. Det ser inte alls ut som de anstränger sig utan typ här ska det vara ett skutt så då får jag väl göra det då.. Tjejerna ser inte alls ut så de har mer power hela tiden tycker jag.Varför då? Eller vad menar du?
Han har även döpt en kajman som bor på banan till Anton, och när Katrin försökte skoja till det och säga att den kan ju heta Lilleman, då fräste han till och menade på att det inte var ett seriöst namn på en kajman.