OS-tråden

VAR ÄR MIN GYMNASTIK?!?!? :rage::rage::rage: Muppar! Det är just någon som viftar med en flagga, tack, kan vi gå till gymnastiken nu? Jag vill höra VW för sista gången detta OS och jag vill inte missa en final, hoppas bara de eftersänder. :arghh::arghh::arghh:

Tack och lov för BBC

Det ska tydligen vara segling till ca kl 20 och efter det så visar de kanske lite gymnastik :banghead: :banghead: :banghead: När det äntligen finns något jag vill se, då får jag inte se det. Underbart. jag börjar bli less på alla ändringar och all obefintlig information kring ändringarna.
Kolla på bbc? Annars kan du få låna min viaplay. :D

VAR ÄR MIN GYMNASTIK?!?!? :rage::rage::rage: Muppar! Det är just någon som viftar med en flagga, tack, kan vi gå till gymnastiken nu? Jag vill höra VW för sista gången detta OS och jag vill inte missa en final, hoppas bara de eftersänder. :arghh::arghh::arghh:

Tack och lov för BBC
Jag sitter och öser ur mig sura kommentarer på TV3s fb-sida just nu :angel:

Jahapp nu har de börjat fristående för damer, medan på 10 är det nån som seglar runt på havet i en jolle. Med grafik var de vita blobbarna är från för land. Och nu är det närbild på någon som drar i segellinorna och reser och sätter sig ner. Mycket spännande :meh: :arghh:

Kan tänka mig icke hästfolks kommentarer om ridsport :angel:

Hahaha, jag tänkte faktiskt på det, men om det inte är något riktigt esoteriskt och speciellt med hur man reser och sätter sig upp och drar i linorna, eg dressyr - och då borde man få poäng för det men som jag förstår är det i segling den som är snabbast i mål? Ingenting annat.

Samtidigt som ridsport faktiskt är en folksport i Sverige, medan segling är en liten sport. :D

Edit: Nu är det reklam så hoppas att nu blir det gymnastik :up:

Hahaha, jag tänkte faktiskt på det, men om det inte är något riktigt esoteriskt och speciellt med hur man reser och sätter sig upp och drar i linorna, eg dressyr - och då borde man få poäng för det men som jag förstår är det i segling den som är snabbast i mål? Ingenting annat.

Samtidigt som ridsport faktiskt är en folksport i Sverige, medan segling är en liten sport. :D

Edit: Nu är det reklam så hoppas att nu blir det gymnastik :up:

Snabbast i mål gäller ju i ganska många sporter och jag kan tänka mig att det finns en hel del som är intressant på vägen dit.

Räcker ju med att läsa hästfolks kommentarer om ridsport för att se att vissa (ganska många) är väldigt negativa ;)

Nja, det är väl mest ur djurrrätts- eller djurskyddssynpunkt? Jag tänkte mer på icke hästfolk som tycker det är totalt ospännande att se häst efter häst när typ alla ser likadana ut, bara färgen som skiljer, ibland trillar en bom, ibland inte. Ryttarna bara sitter där och styr runt.

Jahapp nu har de börjat fristående för damer, medan på 10 är det nån som seglar runt på havet i en jolle. Med grafik var de vita blobbarna är från för land. Och nu är det närbild på någon som drar i segellinorna och reser och sätter sig ner. Mycket spännande :meh: :arghh:
Ja, det är säkert jävligt spännande för de som är intresserade. Och segling får ju verkligen minimalt med tv-tid. Är man så jävla snål att man inte vill betala för sig för att få se PRECIS ALLT då får man fan i mig acceptera att producenterna väljer vad dom vill visa och när, även om det är en totalt ointressant sport för dig.

Så jävla mycket gnäll hela jävla tiden. Betala för dig om det nu är så viktigt att få se precis det du vill.

är det bara jag som sitter och kollar och tjoar över semifinalen i fotboll för damer? ( går på TV3 )
Är i förlängning och är jättepännande!! Nästan framme vid straffar igen !!! ( typ om 5-6 minuter !!) heja Sverige !!

är det bara jag som sitter och kollar och tjoar över semifinalen i fotboll för damer? ( går på TV3 )
Är i förlängning och är jättepännande!! Nästan framme vid straffar igen !!! ( typ om 5-6 minuter !!) heja Sverige !!

Antagligen sitter alla och kollar så intensivt att de inte hinner skriva på Buke :D

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 767
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Kropp & Själ I söndags var jag med om något mycket läskigt och har försökt googla på det men det verkar vara så ovanligt att jag väljer att göra en...
Svar
12
· Visningar
5 910
Senast: AraSlei
·
Äldre Då det bara är ett par veckor kvar är det förstås dags för OS-tråden! :bump::banana: Jag ser mest fram emot konståkningen! Sen förstås...
56 57 58
Svar
1 151
· Visningar
35 478
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar