SÅ djävla bra av hela laget och Fischer så ascoolt slagen straff!!!!Lindahl!! Dahlkvist!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SÅ djävla bra av hela laget och Fischer så ascoolt slagen straff!!!!Lindahl!! Dahlkvist!!
JajamänInnebär det att det blir sämst silver eller vadå?
Japp! Så en ny medalj säkrad
Fredag 17.30 sa de att det är.Oj wow, trodde Sverige var typ chanslösa i fotboll. När är det final? Kanske t.o.m. borde titta då.
Fre 19 augusti 17.30 går finalen 22.30 SverigetidOj wow, trodde Sverige var typ chanslösa i fotboll. När är det final? Kanske t.o.m. borde titta då.
Hade ju varit häftigt. Men det är ju fotboll så det slutar väl med att Tyskland vinner som vanligt.Och Pia Sundhage Ska det bli 3e raka guldet för henne??
Härligt med final men måste ju tycka synd om Marta. Så fint att alla i Svenska laget tröstar henne.
Hon är Brasiliens lagkapten och var väldigt ledsen då de förlorade. Hon spelar i Sverige och känner många av de svenska spelarna väl.Vem är det och vad hände med henne?
Vem är det och vad hände med henne?
Åh, då borde jag ju titta. Det kan ju verkligen inte höra till vanligheterna att Sverige är i OS-final i fotboll!Fre 19 augusti 17.30 går finalen 22.30 Sverigetid
hon är Brasiliens största fixstjärna som även spelat i Svenska damallsvenskan . det hände inget mer än att Brasilien förloradeVem är det och vad hände med henne?
Har väl aldrig hänt ? om inte Damerna lyckats med det innan?Åh, då borde jag ju titta. Det kan ju verkligen inte höra till vanligheterna att Sverige är i OS-final i fotboll!
Ja, Radiosporten har gjort ett bra jobb. Jag jobbade hela förra veckan - nätter - och lyssnade mig igenom hela sändningarna...Tack gode tid för radiosporten. Det har ju varit en tv-lös människas räddning det här OS.
Hejja Sveriges fotbollsdamer!!
Ja, Radiosporten har gjort ett bra jobb. Jag jobbade hela förra veckan - nätter - och lyssnade mig igenom hela sändningarna...