OS i hoppning 2021

Undrar om folk hörde av sig i panik i förra pausen och trodde att de inte skulle visa mer på femman? Med tanke på att de nu väldigt tydligt poängterade att ”sitt lugnt, vi kommer tillbaka till hoppningen så fort de börjar, men just nu fixar de banan och då passar vi på att prata lite friidrott så länge. Men bara lugn, vi kommer fortsätta med hoppningen”.
:D

Undrar om folk hörde av sig i panik i förra pausen och trodde att de inte skulle visa mer på femman? Med tanke på att de nu väldigt tydligt poängterade att ”sitt lugnt, vi kommer tillbaka till hoppningen så fort de börjar, men just nu fixar de banan och då passar vi på att prata lite friidrott så länge. Men bara lugn, vi kommer fortsätta med hoppningen”.
Förmodligen :D

Jag tycker det är dåligt att inte tex Jens Fredricson är i studion och pratar. Kunde man inte ha förberett för detta?

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
50 940
Senast: fio
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 688
Senast: Freazer
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 655
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 087
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar