Men är Malin det? Tycker hon brukar tappa det…
Hon har blivit bättre på det, helt klart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men är Malin det? Tycker hon brukar tappa det…
Jo hon brukar det nån runda i varje mästerskap, men hon har ju sett ovanligt stabil ut nu.Men är Malin det? Tycker hon brukar tappa det…
Samma här! Men Malin har ju gjort det bra hittills.Jag är mest orolig för att Indiana såg svårstyrd ut!!
Hoppas de kör samma upplägg som tidigare. Henrik, Malin, Peder.
Hoppas banan är byggd så att Malin kan låta henne löpa och bara styra…Jag är mest orolig för att Indiana såg svårstyrd ut!!
Samma här! Men Malin har ju gjort det bra hittills.
Vart står det? Reglerna jag citerade sa att det blev omhoppning om alla medaljer vid lika antal fel och tyckte kommentatorerna sa det också?Det är tydligen inte omhoppning för silver och brons utan då är det totala tiden på alla
Ja så står det i reglernaVart står det? Reglerna jag citerade sa att det blev omhoppning om alla medaljer vid lika antal fel och tyckte kommentatorerna sa det också?
Ja, och så stod det på Word of Showjumping med när de gick igenom reglerna…Vart står det? Reglerna jag citerade sa att det blev omhoppning om alla medaljer vid lika antal fel och tyckte kommentatorerna sa det också?
Han var ju i nåt hinder, behöver ju inte betyda att han var trött.Henke sa i intervjun att han hade en del tur inne på banan idag kanske kände att Edward är lite trött?
Ja så står det i reglerna
Som jag skrev eller som @sweep skrev?Ja, och så stod det på Word of Showjumping med när de gick igenom reglerna…
Nej det var ren spekulation från min sida.Han var ju i nåt hinder, behöver ju inte betyda att han var trött.
FörmodligenUndrar om folk hörde av sig i panik i förra pausen och trodde att de inte skulle visa mer på femman? Med tanke på att de nu väldigt tydligt poängterade att ”sitt lugnt, vi kommer tillbaka till hoppningen så fort de börjar, men just nu fixar de banan och då passar vi på att prata lite friidrott så länge. Men bara lugn, vi kommer fortsätta med hoppningen”.
Undrar om folk hörde av sig i panik i förra pausen och trodde att de inte skulle visa mer på femman? Med tanke på att de nu väldigt tydligt poängterade att ”sitt lugnt, vi kommer tillbaka till hoppningen så fort de börjar, men just nu fixar de banan och då passar vi på att prata lite friidrott så länge. Men bara lugn, vi kommer fortsätta med hoppningen”.