Hedinn
Moderator
Nä, har ju låtit som att bommarna ligger extremt ”löst”, så är man i utan att riva har man nog lite tur…Han var ju i nåt hinder, behöver ju inte betyda att han var trött.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, har ju låtit som att bommarna ligger extremt ”löst”, så är man i utan att riva har man nog lite tur…Han var ju i nåt hinder, behöver ju inte betyda att han var trött.
Han har tävlat på Sundbyholm summer games hela veckan.Jag tycker det är dåligt att inte tex Jens Fredricson är i studion och pratar. Kunde man inte ha förberett för detta?
Jag tror Discovery har nåt litet emot ridsport faktisktJag tycker det är dåligt att inte tex Jens Fredricson är i studion och pratar. Kunde man inte ha förberett för detta?
Det sa kommentatorna. Att det bara är omhoppning om guld och övriga är på tiden totaltVart står det? Reglerna jag citerade sa att det blev omhoppning om alla medaljer vid lika antal fel och tyckte kommentatorerna sa det också?
Undrar om folk hörde av sig i panik i förra pausen och trodde att de inte skulle visa mer på femman? Med tanke på att de nu väldigt tydligt poängterade att ”sitt lugnt, vi kommer tillbaka till hoppningen så fort de börjar, men just nu fixar de banan och då passar vi på att prata lite friidrott så länge. Men bara lugn, vi kommer fortsätta med hoppningen”.
BelgienVar väldigt koncentrerad på Sverige, jag har missat vem som tog bronset. Någon som vill upplysa mig?
Vilka kommentatorer? På femman sa de att Sverige och USA skulle hoppa om silver om Frankrike hade vunnit.Det sa kommentatorna. Att det bara är omhoppning om guld och övriga är på tiden totalt
Belgien blev det nog.Var väldigt koncentrerad på Sverige, jag har missat vem som tog bronset. Någon som vill upplysa mig?
Som du skrevSom jag skrev eller som @sweep skrev?
BelgienVar väldigt koncentrerad på Sverige, jag har missat vem som tog bronset. Någon som vill upplysa mig?
Nej, det tror jag inte att de sa. De sa, innan Frankrike rabblade sig, att det blir omhoppning, men att det inte var klart om vad. Dvs det kan bli om annat än om guldDet sa kommentatorna. Att det bara är omhoppning om guld och övriga är på tiden totalt
Dom engelska på Discovery sa så flera gångerVilka kommentatorer? På femman sa de att Sverige och USA skulle hoppa om silver om Frankrike hade vunnit.
I startlistan står det ”Vart står det? Reglerna jag citerade sa att det blev omhoppning om alla medaljer vid lika antal fel och tyckte kommentatorerna sa det också?
Och snabbSynd att hon var felfri...