OS i hoppning 2021

Undrar om folk hörde av sig i panik i förra pausen och trodde att de inte skulle visa mer på femman? Med tanke på att de nu väldigt tydligt poängterade att ”sitt lugnt, vi kommer tillbaka till hoppningen så fort de börjar, men just nu fixar de banan och då passar vi på att prata lite friidrott så länge. Men bara lugn, vi kommer fortsätta med hoppningen”.
:D

Haha ja jag trodde ju direkt de skulle sluta med hoppningen när de började sända annat 🤣🙈. Har inte ljudet på då jag sitter på jobb 😁.

Ställde mig på crosstrainern i pausen, mår lite bättre nu när jag fått utlopp för en del av den spänning som fanns i kroppen :)

Det håller nog i 30 sekunder till :):):)

Som jag skrev eller som @sweep skrev?
Som du skrev :)
Var väldigt koncentrerad på Sverige, jag har missat vem som tog bronset. Någon som vill upplysa mig?
Belgien
Det sa kommentatorna. Att det bara är omhoppning om guld och övriga är på tiden totalt
Nej, det tror jag inte att de sa. De sa, innan Frankrike rabblade sig, att det blir omhoppning, men att det inte var klart om vad. Dvs det kan bli om annat än om guld :)

Vart står det? Reglerna jag citerade sa att det blev omhoppning om alla medaljer vid lika antal fel och tyckte kommentatorerna sa det också?
I startlistan står det ”
If required for gold medal in case of equality of penalties.
If required for other medals in case of equality of penalties and times.”

Dvs omhoppning för övriga medaljer vid samma fel och exakt samma tid…låter lite konstigt dock.

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
50 940
Senast: fio
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 688
Senast: Freazer
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 655
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 087
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar