Jag med skrattar och gråter om vartannatJag fick något slags känsloöverslag att jag nästan gråter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med skrattar och gråter om vartannatJag fick något slags känsloöverslag att jag nästan gråter
Jaså det missade jag, var det efter ritten?Jo men det gjorde dom
Hon är en målsökande missil! Helt otrolig häst! Fattar inte hur Malin lyckas - vilken fantastisk ryttare hon ärMen Indiana ser alltså helt galen ut! Hon skulle säkert försöka hoppa ett hus om en styr henne mot det
Lungblödning. Drabbar galoppörer o travare ibland pga kraftig anstängning.Vad skulle kunna orsaka att det blödde så ur näsan?
Nä, nästan direkt och sen när han var klar nJaså det missade jag, var det efter ritten?
Alltså jag älskar Indiana. Tycker om den spiriten.
Jag skulle aldrig klara den, vilket också gör att jag respekterar den där ritten ännu mer. Vilken otrolig ryttare Malin är.En sån vill jag ha! Men vet i sjutton om jag klarar av att rida den…
Hon är en målsökande missil! Helt otrolig häst! Fattar inte hur Malin lyckas - vilken fantastisk ryttare hon är
Det är hög luftfuktighet och då kan det bli så. Sköra blodådror. Behöver inte vara så allvarligt som lungblödning.Vad skulle kunna orsaka att det blödde så ur näsan?
Men Indiana ser alltså helt galen ut! Hon skulle säkert försöka hoppa ett hus om en styr henne mot det