D
dalom
tjara och fjadrar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är ett övergrepp? :smirk:ett övergrepp är alltid ett övergrepp oavsett om det är på djur eller människor.
eller för att slita in nya spår i enkelspåriga hjärnorsynd att vissa bara ger sig in i diskussioner för att vara motvalls kärringar.
Synd.... då skulle du inte precis vara ett stöd om någon i din familj begick ett grövre brott. Men vi får väl hoppas det finns andra som resonerar annorlunda i dennes närhet."Du måste ju vara mer än lovligt enkelspårig. Ursäkta mig, men är det så svårt att förstå att man KAN ha förståelse för människor eller inte förespråka lagar mot tidelag av helt ANDRA orsaker än att man sympatiserar med dem?? Är det dig totalt främmande att man faktiskt KAN se en människa även i den som gör för dig och mig konstiga saker?? "
JA
Men en "sjuk" människa som tänder på djur - den ska mördas?Jag tycker inte humor tillhör den här diskussionen . Det som hände i min berättelse var rent klanteri av människorna vilket int var ett dugg kul då det slutade i en tragedi. Och nej , det var inte hingstarnas fel så de bör inte kasteras.