R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*suck*Då hade vi beviset då. Du har INTE läst mina inlägg ordentligt och mitt enda svar just nu är. LÄS OM.
Nä, jag tycker inte det stämmer att du gör det. Jag tycker du för över ditt människoperspektiv på hästen i de flesta (eller alla) dina inlägg och att du insinuerar att vi som försöker se det från andra synvinklar försvarar eller till och med gillar handlingarna.MrsScabtree skrev:Ja vad hade du väntat dig att jag skulle svara? Hur ska jag kunna ta dig seriöst när du inte ens läser igenom mina inlägg och sedan anklagar mig för att enbart smutskasta andra och inte tänka ur olika perspektiv , vilket inte stämmer?
tips:MrsScabtree skrev:när du inte ens läser igenom mina inlägg och sedan anklagar mig för att enbart smutskasta andra och inte tänka ur olika perspektiv
men detsamma gäller ju för all annan djurhantering i så fallMrsScabtree skrev:Så länge man inte kan bevisa om djuret mår psykiskt dåligt eller inte (vilket man inte kan, det har aldrig blivit konstaterat) så låter man djuret vara ifred.