Jag har fullt upp resten av dagen idag så jag måste rösta jättetidigt(kommer ev kunna följa röstningen från ett litet kaklat rum).
Eftersom jag har lovat att ta död på fio innan fredag så blir det till att rösta där.
cirkus röstar på fio
Det här tycker jag är skumt, att bara ha sett nån enstaka film när de visas flera gånger i månaden verkar som nån som inte trimmat polisongerna när den kollar TV-tablån!
LenaH röstar på fio
Jag vetifan alltså, Det är så många som inte har setts i tråden idag så jag tycker det är lika svårt som i en DL1 ungefär.
Jag kanske ska rösta på Hedinn - för hon röstar på mig med en motivering som hade varit applicerbar på flera - mest att hon inte reflektrar runt nån annan på samma sätt (öhum DL1 men ändå). Eller så ska jag rösta på Niyama, jag tror hennes icke-räddning av sig själv kan antingen vara för att hon är god utan specialroll eller för att hon är ulv och inte vill sticka ut. Alla som inte räddade sig själv igår kan knappt vara bybor väl? Sen hennes motivering att vilja lägga en uddaröst är lite väl defensiv
cirkus röstar på Niyama
LenaH röstar på Niyama för att jag reagerade på att hon igår var så noga med att lägga en uddaröst att det nästan blev hennes starkaste skäl att göra det och jag tycker det är lite väl defensivt spel att göra så baraföratt.
Så du menar att @cirkus är ulv och att jag skulle vara ledarvarg då?
Du röstar som jag gjorde igår och så gör du likadant idag dessutom med samma teori.
Nej jag ändrar min röst bara därför
Jag reagerar, precis som många andra, på denna röstningsserie av Cirkus och LenaH. Funderar på om det kan vara en ulv i Cirkus och en Ledarulv i LenaH?Nejmen gud!
Jag såg din röst nu!
Jag insåg ju bara att klockan var 21.24 typ, skrev helveteinlägget och satte mig och skrev ett röstinlägg, jag hade inte läst leken alls sen igår och det enda jag vet att jag reagerade på var @Niyama s uddaröst.
Förstår att du blev nervös!
Hade ännu hellre haft dem i lyan tillsammans, då jag (särskilt på Lenas inlägg) anar lite ”spel för gallerierna” som jag känner igen från när jag varit i lyan tillsammans med henne. Samtidigt skulle ju Lena inte följa någon så övertydligt om de var i lyan tillsammans? Eller skulle hon det för att förvilla med det klassiska ”så skulle en ulv aldrig göra”.
Svårt idag, men tycker ändå detta är det ulvigaste hittills, och jag tycker det är lika viktigt att få ut ledarulv, då båda räknas i vinstvillkoren och det börjar kännas slut att få ut en luden, så chansar på att Lena H har någon ond roll i alla fall.
Ceta röstar på LenaH