Men om man tror att elo blev räddad, är det smidigare att rösta på elo idag, eller försöka reda ut vem.som skulle ha räddat henne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men om man tror att elo blev räddad, är det smidigare att rösta på elo idag, eller försöka reda ut vem.som skulle ha räddat henne?
Ja varför inte liksom?Om Elo blev räddad måste det ju betyda att hon är ulv? Och då kan man ju lika gärna rösta på henne?
Nu vet jag iag att jag inte var en del av ngt räddningsförsök, jag satt (som jag skrev) i bilen på en busshållplats för att hinna rösta. Tror du verkligen att Lena och jag skulle rösta på samma person med samma motivering om vi var ulvar som försökte rädda Elo?
Ja varför inte liksom?
Hängde på tåget?LenaH har verkligen inte gjort sig mindre misstänkt, men jag kan köpa den sena röstningen igår. Dock förstår jag inte varför hon hängde på tåget och röstade på Niyama.
Hängde på tåget?
Jag röstade som nr 2 på Niyama men utan att ha sett att @cirkus la den första rösten så i min lilla värld så trodde jag att jag la en uddaröst på den enda jag snabbt kunde lägga en vettig teori mot efter att jag noterade Niyamas röstmotivering dagen innan.
Jag kan ju inte heller svara för @Mirtai men jag ser det som rätt osannolikt att hon hann se min röst innan hon röstade (se klockslag) men hon kanske sett cirkus', det vet jag inte.
@qitis bör dock ha hunnit se åtminstone ett par och hennes röst tycker jag är mer intressant isf.
Herregud vad jag skäms! Jag är helt okej, skruvade ihop Ikea-möbler till läggdags igår och fullt upp på jobbet idag, totalt glömt bort leken! Jobbar ett tag till, sen ska jag göra mitt bästa för att läsa ikapp. Förlåt alla!!Är det någon som har kontakt med @Hedinn utanför Buke som kan kolla att hon är okej och påminna henne om leken?
Lugna ner dig kvinna jag har ingenting klart. Jag försöker bara tänka lite högt och teoria
Mer att ulvarn kan göra precis hur som helst så varför inte just så?Så då är jag, Lena och qitis onda tillsammans med ELo?
Vilken röst skulle kunna vara alibi och i så fall varför?Det skulle kunna vara någon form av alibiröst och också för att undvika att hela lyan röstar på samma.
Jag har inte rest ragg, men undrade om det var så du tänkteMer att ulvarn kan göra precis hur som helst så varför inte just så?
Lustigt att både du och LenaH verkar resa ragg på just den kommentaren
Jag är inte någon ledarvarg denna gångenHängde på tåget?
Jag röstade som nr 2 på Niyama men utan att ha sett att @cirkus la den första rösten så i min lilla värld så trodde jag att jag la en uddaröst på den enda jag snabbt kunde lägga en vettig teori mot efter att jag noterade Niyamas röstmotivering dagen innan.
Jag kan ju inte heller svara för @Mirtai men jag ser det som rätt osannolikt att hon hann se min röst innan hon röstade (se klockslag) men hon kanske sett cirkus', det vet jag inte.
@qitis bör dock ha hunnit se åtminstone ett par och hennes röst tycker jag är mer intressant isf.