Oro i Ugglebo (Ulvlek)

Är inte säker på någons godhet eller ondhet och känner inte att det finns så jättemycket att gå på heller, tycker nästan att det är svårare idag än vad det var igår. Men jag måste rösta för att jag ska äta middag nu... det jag reagerar mest på är Qs bortglömmande av siaren. Må hända att det bara är ren förvirring, men det är just nu det enda som fick mig att reagera något i alla fall och något där skaver i mig och jag hittar inget bättre att gå på just nu.
4. Qitis - Gillar Hermione och har läst alla böcker flera gånger. Ställde en följdfråga angående trollkarlen. Verkar inte ha full koll på karaktärerna, men jag kan inte anklaga henne för det eftersom jag själv har ungefär noll koll. I pratet om vilken spioninfo som kan ha skickats vidare från goda lyan frågade hon vilken juicy information goda lyan kunde ha skickat vidare och tänkte inte på siaren.
Därför: Heffaklumpen röstar på qitis

Jag har läst igenom leken igen och funderat lite. En röst är trollad idag det kan man ju slå fast iom rollistan
Sedan kan ju inte trollkarlen veta något om någon så den trollningen kan ju slå helt galet så sett.
Någon har blivit siad idag. Känns inte troligt att någon blivit siad ond såsom dagens teorier sett ut tycker jag

så långt har jag kommit hittills med tankarna och vet fortfarande inte vart jag ska rösta idag. :arghh:

För att rädda mig själv och hon är den enda som fått en röst idag, förutom mig själv. Dessutom nämner hon möjligheten att ledarvarg en följt en ulvs röst, men undviker att nämna att.hon själv följde pegasus röst.

Självklart nämner jag inte mig själv. Jag vet att jag är god, det behöver jag liksom inte skriva ut igen.

Dessutom hade jag faktiskt ingen aning om att Pega också röstat på Niyama, jag skrev mitt inlägg, fick gå iväg från datorn för att rädda en katt från en kruka (eller möjligtvis tvärt om) och postade sedan inlägget utan att uppdatera och då var Pegas röst där.

Okej.
Fio var bybo, hon försökte inte rädda sig. Kanske gör att inte riskera en viktigare roll.
Niyama gör likadant, kanske av samma anledning? Hon bör ha sett rösterna på sig. Eller så tänkte hon att 1/4 risk att åka kunde vara värt ett alibi
Jag och q röstar på varandra och är sedan inte aktiva i leken för att röständra någon av oss.
Hedinn och heffaklumpen lägger också uddaröster, i senare delen av röstningen.
Ovilja att avgöra i första Dl kan vara en försiktig god, eller en glidig ulv...
Som sagt, jag hade verkligen inte tid och ville inte avgöra något då. Hade gjort precis samma sak oavsett vilken roll jag hade haft.

Elo röstar på LenaH

Utifrån teorin här;
Jag tycker det är svårt att säga något om uddaröster så här i DL, förutom att vi antagligen hittar någon eller några av ulvarna där. Jag tror också att vi, eventuellt, kan hitta ledarulven bland en av de som följt en röst på en annan, för att visa sig på det sättet. Så där har vi då tex Q, LenaH eller BSF (eventuellt då).

LenaH röstar på Niyama för att jag reagerade på att hon igår var så noga med att lägga en uddaröst att det nästan blev hennes starkaste skäl att göra det och jag tycker det är lite väl defensivt spel att göra så baraföratt.

LenaH röstar på Niyama för att jag reagerade på att hon igår var så noga med att lägga en uddaröst att det nästan blev hennes starkaste skäl att göra det och jag tycker det är lite väl defensivt spel att göra så baraföratt.

Men fan vad du gör som jag gör - du gör mig nervös

En panikröst från bilen, ståendes på en busshållplats 😂

Mirtai röstar på Niyama

För att jag tycker det är märkligt att komma in strax före dl igår, ligga uppe för lottning men ändå vara så noga med att poängtera att man vill lägga en uddaröst

Fy nu tycker jag att LenaH blev för jobbig

jag ändrar min röst till Hedinn

pga jag det jag skrev i inlägg 100

Jag vill rösta innan Dl är för nära
Hittills så tänker jag att Niyama är ovanligt frånvarande och kan vara det pga IRL. (Då ber jag om förlåt ). Men. Jag har haft tanken innan att hon kan vilja vara lite off och inte försvara sig ? Det var ju trots allt vad jag vet minst 50 % chans igår att en god skulle ryka iom 4 som hade 2 röster var (jag vet ju att jag är god. Så )

det är goda odds för en ond som är uppe till Lynch att inte vilja rädda sig själv.
Qitis röstar på
Niyama

Du röstar som jag gjorde igår och så gör du likadant idag dessutom med samma teori.
Nej jag ändrar min röst bara därför
Nejmen gud!
Jag såg din röst nu! :rofl:

Jag insåg ju bara att klockan var 21.24 typ, skrev helveteinlägget och satte mig och skrev ett röstinlägg, jag hade inte läst leken alls sen igår och det enda jag vet att jag reagerade på var @Niyama s uddaröst. :o

Förstår att du blev nervös! :rofl:

DL2
Ceta röstar på Blacksmithfarm
Pegasus63 röstar på Elo

Blacksmithfarm 1
elo 1

[/QUOTE]
[QUOTE="Blacksmithfarm, post: 19494768, member: 88865
Ceta röstar på Blacksmithfarm
Pegasus63 röstar på Elo

Blacksmithfarm 1
elo 1[/B]

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar