Dumt att en god blev lynchad, men i alla fall 'bara' en bybo och inte någon av specialrollerna. Och ängeln gjorde sitt jobb, woho!
Jag håller med om tanken att det är konstigt att ingen av de fyra som fick 2 röster var (och alltså var uppe för lottning/lynchning) försökte rädda själva. Kan det betyda att BSF, Q och Niyama är goda bybor och därför inte protesterade? Det finns ju inga dolda röster i omlopp.
Niyama var inne och röstade efter den andra rösten på sig själv (utan att rädda sig själv). Andrarösten på BSF och Q lades väl i tid innan DL. Det enda man kan säga där är väl att BSF röstade på Q och således jämnade ut ställningen dem emellan. Skulle kunna vara ett sätt att rädda sig själv, men om BSF verkligen ville vara säker på det skulle hon nog ha röstat senare. Tror jag? Men kan eventuellt vara ond ändå, naturligtvis.
Jag tycker det är svårt att säga något om uddaröster så här i DL, förutom att vi antagligen hittar någon eller några av ulvarna där. Jag tror också att vi, eventuellt, kan hitta ledarulven bland en av de som följt en röst på en annan, för att visa sig på det sättet. Så där har vi då tex Q, LenaH eller BSF (eventuellt då).
Hmm. Svårt att säga.