Ungen såg väldigt liten ut, så knappast över 10-12....om ens det Blir så trött på folk.Hade ungen åldern inne? Om inte gör en polisanmälan både mot ungen o mot pappan.
Varje gång jag stött på enbart ungdomar med smällare, så har dom alltid, alltid varit bussiga och väntat länge innan dom skjutit iväg något - men denna var så pass ung att han va lomhörd....och pappan festprisse i vanliga fall, så säkerligen även nu med är dock lite osäker på vilken snubbe det var - finns två att välja mellan som är rätt lika röstmässigt (hörde bara rösten, såg honom inte i mörkret) och jag ville skynda hemåt....vilket jag gjorde rätt i då dom började igen innan jag knappt ens hann runt hörnet. Alltid vuxna som beter sig mest jävla korkat och struntar i folk.
Tycker galet synd om kompisen som bor precis där dom stod (vid hennes baksida), för hennes hund är mycket rädd för smällare och raketer
Nu ligger Skalman lugnt på mattan och det har dundrat iväg ett rejält fyrverkeri ute, så det känns rätt skönt ändå att han kunnat släppt det så pass mycket - han har även varit ute och pinkat i trädgården trots att det smällde lite på håll. Hans mamma är en suverän förebild vad gäller denna typ av grejer