Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad sägs om det jag fick tidigare i veckan? Nu är det raderat och blockerat så det är fritt ur minnet. :grin:
En yngre kille skriver att han ska flytta och vill att jag ska komma till hans lgh och låtsas vara hans mamma. :wtf:Medan vi packar så blir han varm och tar av sig tröjan och jag ska bli till mig så i trasorna att jag börjar förföra min "motvillige son" och det avslutas med att han ligger mellan mina ben för jag vet hur jag vill ha honom. :yuck:

Mitt svar var att jag kräktes lite i munnen av hans mail och att han kunde ta sin egen jävla morsa till flytten om han nu tänder på idén. :banghead:

Vad fan är det för fel på folk? :confused:

En yngre kille skriver att han ska flytta och vill att jag ska komma till hans lgh och låtsas vara hans mamma. :wtf:Medan vi packar så blir han varm och tar av sig tröjan och jag ska bli till mig så i trasorna att jag börjar förföra min "motvillige son" och det avslutas med att han ligger mellan mina ben för jag vet hur jag vill ha honom. :yuck:
:eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Alltså to each his own men

:eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Vad sägs om det jag fick tidigare i veckan? Nu är det raderat och blockerat så det är fritt ur minnet. :grin:

Mitt svar var att jag kräktes lite i munnen av hans mail och att han kunde ta sin egen jävla morsa till flytten om han nu tänder på idén. :banghead:

Eeeewwwww :yuck:

Törs man antyda att han verkade lite knepig utan att någon blir kränkt, tro? :o

Underbart svar, för övrigt :up:

Min undran med.... Jag måste vara otroligt ful/trist....:mad:
Har fått ca 15 mail sen jag reggade mig på MP, och då ska jag ju ändå ses som NY där....
Har nog inte så mycket med utseendet att göra, jag tror man skulle kunna ha isprinsessan på profilbilden och ändå få mail. Jag tror det beror på hur man formulerar sig. Min profil var bitsk och nästan anti, lite provokativ. Jag har tonat ner det betydligt vilket även mailskörden gjort i samma takt. Jag fick 412 mail under de första 10 dygnen på hp, och jag fick om inte ännu mer, på mp där de även var mer förslagna och explicita vilket gjorde att jag drog mig ifrån sidan helt och hållet.

Varför blockerade du inte honom innan han hunnit skicka mejlet? :)

@Voff

Personligen hade jag aldrig någonsin orkat lägga någon energi på en sådan snubbe. Speciellt inte när du fortfarande efter fyra månader är kvar i stadiet att du vill lära känna mer, lite försiktigt. Det hade krävts upp-över-öronen för att palla för min del, möjligen då.
Nu är jag hård, men jag tycker inte att det låter som om han är så intresserad. Han har möjligheten att träffa dig oftare men väljer att inte göra det. Enda gången han drivit på verkade vara när du gjorde klart att du inte tänkte sitta och vänta, när du uppdaterade din nätprofil?
Det låter som om han har dig lite som reserv, men väntar på att någonting annat kanske kan dyka upp. Tycker jag.

Mycket möjligt att det är precis som du skriver. Det är lätt att se och förstå sånt från sidan om. Är man inne i det vill man inte alltid ge upp så lätt. Jag var själv i en liknande, men ännu trögare situation tills nyligen...och det började i augusti ifjol.

Min undran med.... Jag måste vara otroligt ful/trist....:mad:
Har fått ca 15 mail sen jag reggade mig på MP, och då ska jag ju ändå ses som NY där....

Lika pop ungefär är jag :( Tror nog i ärlighetens namn att det är ovanligt med 400 mail på 2 veckor. Undras vad hon har skrivit i sin profil...eller hurudan profilbild hon har...:confused:

Men alltså, det är ju givetvis helt okej att tända på vad man vill, även att någon låtsas vara ens mamma som inte kan hålla sig ifrån en för hon blir så tänd på en.

Men att skicka såna mail till random personer på en dejtingsida - (För jag antar @Mia_R att detta inte föregåtts av mail där du hintat om dina mamma-son-fetischer?) det tycker jag inte att man gör.

Men alltså, det är ju givetvis helt okej att tända på vad man vill, även att någon låtsas vara ens mamma som inte kan hålla sig ifrån en för hon blir så tänd på en.

Men att skicka såna mail till random personer på en dejtingsida - (För jag antar @Mia_R att detta inte föregåtts av mail där du hintat om dina mamma-son-fetischer?) det tycker jag inte att man gör.
@Mia_R , också. Jag antar att hon har outat det i sin presentation... :)

Har nog inte så mycket med utseendet att göra, jag tror man skulle kunna ha isprinsessan på profilbilden och ändå få mail. Jag tror det beror på hur man formulerar sig. Min profil var bitsk och nästan anti, lite provokativ. Jag har tonat ner det betydligt vilket även mailskörden gjort i samma takt. Jag fick 412 mail under de första 10 dygnen på hp, och jag fick om inte ännu mer, på mp där de även var mer förslagna och explicita vilket gjorde att jag drog mig ifrån sidan helt och hållet.

Följande undran är; vad står det i alla dessa 412 mail? Är det bara skit och ingenting eller är det vettiga kontaktförsök?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
5 682
Senast: Palermo
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
6 729
Senast: Mirre
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
805
Senast: Görel
·
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka