... som @Jeffreys köpcentersex?Nej. Jag trycker i hörnen på köpcentran, med mitt teleobjektiv... Flyttmarknaden är inte lika lukrativ!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
... som @Jeffreys köpcentersex?Nej. Jag trycker i hörnen på köpcentran, med mitt teleobjektiv... Flyttmarknaden är inte lika lukrativ!
Det sägs så!... som @Jeffreys köpcentersex?
Jag var inte seriös med frågan, men jag antog att jag hade redovisningsplikt av något slag.
Fast jag FÅR fysiska symtom av hennes parfym, typ allergi som sätter sig i halsen. Så det är inte för att jag är "kinkig". Och eftersom jag är så känslig är jag lite rädd att rökningen i längden ska göra saken värre...
Du är så makalöst på tvärs mot några av oss att du till och med ömmar för flyttfetischisten
Men om han hade varit invadrare och muslim hade du var den första att applådera?
Varför tror du jag ömmar för honom ? JAG har aldrig sagt att JAG är fördomsfri eller tycker att allt är ok ... Men det är ganska kul att se att folk som låtsas vara det inte är det
Vilket?
..för att folk låtsas vara så öppensinnade måste jag säga att många innerst inne är väldigt trångsynta i det stora hela...intressant.
Så man är väldigt trångsynt om man inte gillar sexlekar som handlar om incest?
@cambodia Lustigt att hon ser det som ett problem att du inte dricker. Vet du varför?
Jag dricker förvisso inte ofta men när jag väl gör det gör jag det ordentligt () medan min sambo i princip aldrig någonsin dricker. För oss har det inte varit några problem alls, funkar utmärkt.
@stjarnhimmel och @niphredil
Jo, jag förstår att det är därför, att hon vill inte göra mig ledsen. Så egentligen känns det bra att det blev som det blev. Vi får tid att lära känna varann mer och vi kan träffas mycket mer nu när jag har bilen osv. Så det är egentligen ett icke-problem. Det har löst sig till det bästa
Ölen kommer in i bilden av att jag har svårt för drickande över huvud taget pga dåliga erfarenheter tidigare i livet. Men jag har tagit åt mig av det hon sagt om att jag måste skärpa mig på den punkten och jag inser att jag varit dum när det gäller den saken. Så där ligger problemet hos mig och jag ska verkligen tänka på det. Dock verkar hon se det som ett problem att jag inte dricker. Och det är klart, det är ju något jag inte vill ändra på så ja...
Ang om jag kompromissat så har nog varit lite dålig på den punkten...
Lite smågrejer, men inget större.