Nu gäller det... kanske!

Sv: Nu gäller det... kanske!

för mig kom det som slemmig flytning, Det kom förvisso ganska mkt och "sipprade" då jag rörde mig, ställde mig upp osv och så luktar det sött. Men du kan ju alltid ha det som ursäkt :angel: för att få åka in och få undersökning (på mig gjorde dom vaginal + UL). Det i sig kan ju skynda på :angel:

Ok då :p

Jag kollar ändå här typ hundra gånger om dagen :D

Freya du kommer tycka det är såååååå skönt sen när bebisen är ute! (fast ändå sakna magen ibland) Det låter ju som om det går på rätt håll iaf, har du testat med negerbullen mellan knäna? ;)

titta nu sitter jag här strax efter kl 5 och kikar, höhö jag tänkte sympati-stiga-upp varje morgon varje 5 :rofl: (nä det var andra terrorister som körde upp mig 04.30)

Hoppas lillan kommer ut snart detta är ju så spännande!

kl

Igår kväll misstänkte jag att det sipprade lite vatten, men jag gjorde ingen större affär av det då det inte kom något mer, och gick och la mig. Har sovit dåligt hela natten, varit uppe på toa mycket och så i morse när jag skulle kissa, så hann jag inte sätta mig på toa innan det rann längs benen! Det kom ca 0,5-1dl vatten i en liten pöl på golvet :banana: Så nu är jag rätt säker på att jag läcker vatten =) Ska in på koll nu under dagen, har en del värkar men tycker att det är svårt att klocka dem. Tycker aldrig att jag är riktigt smärtfri, så som det "ska" vara. Vi får väl se vad som händer nu! Jag förbereder mig som alltid på det värsta, nämligen att jag ska bli hemskickad, få gå tre dagar till och sedan bli igångsatt. Men man vet ju aldrig =)

//Julia

....du kanske är som min svärmor som aldrig fick rena värkar utan bara hade "mensvärk" och "ryggvärk" sen sa det plopp, stående innan hon hann upp på förlossningssängen ;) (min svärmor är f.ö petite 150 cm lång och under 50 kg, dock gick hon upp 35+kg varje graviditet)

Tycker aldrig att jag är riktigt smärtfri, så som det "ska" vara. Vi får väl se vad som händer nu! Jag förbereder mig som alltid på det värsta, nämligen att jag ska bli hemskickad, få gå tre dagar till och sedan bli igångsatt. Men man vet ju aldrig =)

//Julia

Det behöver det säkert inte vara heller, allas förlossningar är så himla olika!

Jag ska tänka på dej hela dagen idag och hoppas att lilla My känner sjukhusdoften och tycker det är lika bra att komma ut när ni ändå är där inne! Sam hejar också på, han sitter här och mumsar på en bit rostat bröd!

Nu var det länge sen det vart en updatering, HOPPAS hon är på BB nu och snusar bebis eller iaf får göra de inom kort.

hejja hejja hejja!

Jag hoppas du får stanna på förlossningen nu, jag åkte också in och var bombsäker på att bli hemskickad, speciellt eftersom vi kom in strax efter kl. 7 och jag hade en inbokad tid för UL kl. 10, men inte behövde vi gå på den kollen ;)

Fick just SMS av Julia.
Hon är på G.
Hon har inte öppnat sig så mycket men värkarbetet har satt igång.

Jag har gåshud och är överlycklig för deras skull.
Hejja Lilla My!

Heja heja!
Hoppas alla förvärkarna har förberett livmodern ordentligt så det går smidigt nu resten. Spännande! Vet Freyja_bus vilket kön det är på bebisen?

Heja heja!!! äntligen!

Push Julia! Ut med ungen! :love:

(mitt hjärta hoppade till när du skrivit igen, jag visste att det var på g! :D)

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: igbest
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 596
Senast: Grazing
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 128
Senast: Bapelsin
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 410

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka