Nu gäller det... kanske!

Sv: Nu gäller det... kanske!

Åh nu får du banne mig hålla oss uppdaterad så fort du hör något..

Kom igen nu Freyja och Mini_bus :D

Kan tyvärr inte uppdatera något ännu.. :/
Men jag tror att det går jättebra, mer krut än vad Julia har tror jag inte att någon har. Och så som hon längtat efter detta så!

Nästa gång jag skriver har jag en uppdatering igen. Lovar att inte skriva mer än nödvändigt.. :p

Åh håller tummar och tår för att hon har lilla Snorkfröken i sin famn snart och att hon kontaktar dig som uppdaterar här inne :D

Knapplån

Spännande!! Jag som många andra följer tråden med spänning!

Hejja hejja bebis!!

KL

Åhh herregud vad spännande! Har följt denna tråden i kulisserna hela tiden, men nu var jag bara tvungen att skriva:)

hehe inte bara jag som kollar in i föräldraforumet hela tiden :banana:
Jag gissar att hon har fullt upp just nu med det ena eller andra, hoppas lilla my kommer redan ikväll.... :banana:

Ååååååh vad spännande!

Hejja Lilla My och Freyja:banana::bump::banana::bump::banana:

Detta är alltså otroligt spännande...!

KL

Åhh herregud vad spännande! Har följt denna tråden i kulisserna hela tiden, men nu var jag bara tvungen att skriva:)

kl

Jag oxå. Har följt hela tråden sen den startade...spännande:)

Hoppas att den lilla har kommit ut nu o att allt har gått bra!!

Nu tycker jag banne mig att Irpa får uppdatera ...

Irpa var aktiv senast kl 19.30 så innan dess kan lilla Snorkfröken inte ha tittat ut iaf :D

Jag fick precis SMS, så jag fick masa mig upp ur sängen och uppdatera. Bebisen går före ALLT annat. ;)

Det är tydligen inte kul att föda barn, hon har legat mycket i badkaret. Och öppen 6 cm. Lustgas nästa! Det var typ vad som stod.. Jag skickade lite pepp från er alla!!

"Heja på tjejen! Alla önskar dig (fast jag menade er) lycka till.I natt har ni er gos att busa med".

Får jag någon uppdatering i natt så går jag så snällt upp och uppdaterar!
Aj promise!
Wont keep jo waiting.

Det är lilla bus gjort tillräckligt länge ;)

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: igbest
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 596
Senast: Grazing
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 128
Senast: Bapelsin
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 410

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat