Nu gäller det... kanske!

Sv: Nu gäller det... kanske!

Haha lätt mest spännande följetongen på buke! Freya och 4 veckorsförlossningen! :D

TACK Irpa för att du håller oss nagelbitande påhejande Freyafans uppdaterade! Jag ska ställa klockan en gång i timmen och gå upp hela natten! :D

3890 g
50 cm lång.
Långt mörkt hår.

"Sötast av alla såklart men ett helvete att få ut"

Stort grattis till Julia och Micke!

ÅHH vad kul, Grattis Julia till lilla bebben! :D:bump::bump:

Vilken underbar nyhet såhär på morgonen då man verkligen INTE känner för att jobba. :angel:

WIIIIIII Äntligen :banana:

Ett mega stort GRATTIS till undret :laugh:

Skickar massa kramar till er alla.

Jätte jätte grattis till er alla!! :bump:

Äntligen är hon ute! Underbart! :banana:

BRA JOBBAT Freya!

Aaaawww äntligen! :love::love::love:
Vad skönt att hon tagit sig ut till sist, grattis till hela famlijen _bus!

Och tack IrpaSnirpa för uppdateringarna :bow:

*KL*

Tillhör oxå dem som hållt sig i kulisserna i denna tråden. Längtar tills jag också ska vara föräldraledig, då har jag minsann mer tid att vara aktiv på Buke ;)

Vill skicka ett stort grattis till de nyblivna föräldrarna. Tänk att hennes "häftiga" mage är borta..inga fler bilder av den minsann..Kommer nog massor av bilder på bebben ist :p

*kl* :banana:

Åhhhhhhh :love: Nu är det bara att vänta på bilderna kommer trilla in!!!!! :banana:
Grattis herr och fru "Freyja" till lilla My!

Åhhhhh GRATTIS till lilla MY!!!!! :bump: Jag blev alldeles tårögd (typ som i slutet av en amerikansk film, man vet att allt ska klara upp sig men ändå blir man alldeles rörd :D)

Jätte grattis!!!

Det är en perfekt dag att födas på, jag provade för exakt 29 år sen :D

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: igbest
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 596
Senast: Grazing
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 128
Senast: Bapelsin
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 410

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka