Nu gäller det... kanske!

Sv: Nu gäller det... kanske!

Har du pratat med förlossningen om hur mycket du svullnat? Om inte slå en signal till dem.
När det väl sätter igång har du säkert gjort allt "förarbete" så att det går snabbt;)

Lycka till!

Nä, inget i natt heller. Jag är nog inte gravid, jag har nog bara ätit för mycket. Det kommer aldrig någon bebis...

//Julia

Nä, njuren är mycket bättre. Det blev bättre för någon vecka sedan, antagligen ändrade bebisen läge för det verkar inte trycka på så mycket längre. Jag känner fortfarande av det, speciellt när jag sitter upp (särskilt i bilen), men det är låååååååååååångt ifrån så eländigt som det var tidigare. Så det är ju skönt!

Har rätt mycket "mensvärk" som kommer och går, men också det är ju vanligt nuförtiden, så det ger mig inte heller så mycket hopp längre. Jag trodde nästan att det var lite på g i förrgår kväll och igår fm, då kom mensvärk och sammandragningar ihop och hyfsat regelbundet, men nejdå, nu är det en ihållande, härlig mensvärk istället... Dessutom håller bebis på och borrar sig ner i mitt bäcken (har ju gjort det länge) och det gör verkligen ONT!

Framförallt är jag så sjukt trött på det här nu. Jag trodde inte att det skulle kännas såhär, men nu vill jag verkligen bara ha ut ungen! Det är ju lite frustrerande när hon legat djupt ner i bäckenet sen v 32, och förlossningsläkaren och alla BM sagt att hon antagligen kommer tidigare, eftersom hon låg så djupt så tidigt, de kunde känna huvudet, tappen var påverkad, jag hade massa förvärkar osv osv... Men icke. Det kommer säkert sluta med att jag går över tre veckor (vilket kommer kännas som fyra veckor för mig och göra mig orolig), igångsättning och akutsnitt. Min kropp verkar inte vilja släppa ut henne! Jag kommer få en februaribebis istället för en januaribebis :D

//julia

Först och främst, skönt att njursmärtan är bättre :)

Hur många dagar över tiden ( enligt UL ) är du nu, 5 dagar?

Jag tror iaf att det är något på G inom dom kommande dagarna, bara en känsla jag har ;)

Okej, lite uppdatering då =)

Har mest legat i soffan och det har helt klart känts lite annorlunda. Bebis är vild och galen och trycker på mycket. Jag har haft en del värk i nedre delen av ryggen också =) Var nu ute på en promenad, och också det kändes mycket mer än vanligt. Det ilar mycket neråt... Lite mer slemmis har kommit, men jag tror inte att det är allt. Vi får väl se hur kvällen och natten artar sig. Det är iaf en liten bit på väg, så jag är lite mer positiv nu :laugh: Förhoppningsvis vill den lilla envetna busen komma ut inom några dagar!

//julia

Jag märkte knappt attmin slemmis lossnade.Var såpass lite som kom. Men jag anade att det kunde vara den. Den lossnade på förmiddagen kl 17 började vattnet sippra, kl 21-22 började svaga värkar komma.
Så nu håller jag tummarna att du får din bebis inom ett par dagar!!

Jag är lite skadad, mitt internet har legat nere hela dagen och jag var tvärsäker att du hunnit både in och ut från BB bara för att jag inte kunde häcka på buke hela dagen :D

Så det var ju snällt att du väntade tills det var fixat! :bump:

Men nu är det nog på g, slemmis och allt! Se nu till å äta en burk Nutella, det funkade för mej ;)

Jag är också rejält skadad... :o :o :o
Har varit på resande fot hela dagen och nu har jag snott sambons dator och surfar från hotellrummet. Måste ju få dagens Mini_bus-uppdatering!

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: igbest
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 596
Senast: Grazing
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 129
Senast: Bapelsin
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 410

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat