Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste fråga er lite mer erfarna, nu har min slempropp gått, de sa att förlossningen brukar starta om några dagar, hur var det för er? Hoppas det är ok för dig Freya att jag kapar lite av din tråd! Och hoppas du oxå snart får bebis!
Jag skulle ju ta det lugnt idag, men bröt ihop totalt istället... Fy vad det är TRÅKIGT att ta det lugnt! Samtidigt orkar jag ingenting. Jag tänker ut massa saker som jag skulle kunna göra och full av entusiasm börjar jag greja, men det slutar istället med att jag somnar på soffan...hur kul är det liksom?! Min kära make sliter häcken av sig på jobb och husbygge och här ligger jag som en död säl i soffan... bläääääääääää! Tur att han är så söt och förstående, annars hade jag haft ännu mer skuldkänslor!
Hur som helst, jag släpade mig iväg och beställde tapeter, så nu är det helt färdigt. Sen bjöd min svåger mig på lunch i sitt nya hus (granne med oss), sen tog jag tag i kylskåpet och städade ur det ordentligt, bakade chokladbollar, kokade kaffe till kakelgubbarna och sedan lagade jag mat. Nu sitter jag här och smuttar på mitt thé och äter kokosbollar! Så lite fick jag ju gjort idag ändå, även om det kändes riktigt hopplöst i förmiddags!
I övrigt inget nytt. Lillskruttan visar inga tecken på att vilja ut...
//Julia