Meanwhile ska jag nu bjuda era Duriguttiblariga huvuden på lite stilig grafik.
Syntaxen är självförklarande för nyktra personer, men för er nödgas jag framföra att rakt igenom lyncherna är
GRÖNT är konstaterade Goda
RÖTT är konstaterade Onda
BLÅTT är okända diskvalificerade
medan vi återstående glada får vara såsom bakgrunden blekt kycklinggula.
(sorry, Puff lottades inte i denna omröstning. Det ser ut att räcka ändå.)
Nu är det bara att börja plocka fram stora analysator'n.
Alltså åh, @Jeffery, dina listor ser så fina ut men jag är värdelös på allt som har med statistik och matematik att göra så det blir bara rörigt i mitt huvud när jag försöker att tyda dem.
Just nu vill jag sätta @Caisa och @cirkus åt det goda. Efter mycken velande om Cirkus roll har jag blivit mer övertygad om att hon nog innehar en god roll ändå. Även @Capricciosa vill jag ju gärna sätta åt det goda, men utan att känna mig lika hundra. Funderar över Capris teori om att det kan finnas ett till ont dubbelnick och även för mig känns det isf som att detta måste vara @SookieS. Samtidigt som vi inte kan veta helt säkert om det faktiskt finns ett till ont dubbelnick.
Jeffery känns också god för mig. Det är väl pga kommentarerna där Jeffery verkar uppriktigt förvirrad och sedan kommer med statistik-listor som gör att jag får den känslan. Men vet förstås inget hundra.
Även @Con har för mig känts ganska god hittills och inte skrivit så mycket jag reagerat över. Känner att jag borde titta lite närmare på henne dock så att jag inte missat något väsentligt.
@Mumorsan är jag tveksam till. Har lagt många röster som har varit smart lagda på onda, har även känts god då hon skrivit för mig. Har dock inte synts till så mycket och det har skapats en del teorier om henne, vilka jag känner att jag också borde titta närmare på.
Sedan har vi @Niyama och @glömmerallt. Det är väl dem, bortsett från SookieS som jag funderar som mest över just nu. Nämnde dem under gårdagen. Jag är fortsatt tveksam till Niyamas ifrågasättande av Drama och nu även Cirkus. GA har jag skrivit innan att jag tycker har lite konstiga teorier och att det känns konstigt att hon fortfarande försöker att sprida misstankar åt mitt håll.
Det känns som att det är omöjligt att försöka lista ut hur många onda vi kan tänkas ha kvar nu efter att Hedinn och Bumpo försvann igår. Jag ska sätta mig och titta på vad som skrevs igår och även vad Drama skrev om Niyama och GA.
Kännr mig lite stressad idag dock och måste rösta snart eftersom jag kommer att hänga på Grönan resten av kvällen och se Pixies!