Munkedal, är det Tack Autocorrect..?
Ja, jag ska slänga mobiljäveln i toaletten sen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Munkedal, är det Tack Autocorrect..?
Det börjar bli dags att rösta men hu så osäker jag är. Angående SookieS så vet jag inte. Alls. Om jag var tvungen att rösta på ett av dubbelnicken hade det nog blivit henom men vad jag baserar det på har jag ingen aning om.
Och så Mumorsan då. Hennes röst på MM talar ju väldigt mycket mot en ond roll, och utesluter nästan en svarta-får roll (som väl en av teorierna mot henne menar att hon är) så här vågar jag absolut inte lägga min röst.
Jag funderar i stället på att rösta på dramatik, men jag måste läsa lite mer först, så jag återkommer.
Det viktiga är att få ett skäl att dricka Durigutti, ju!Var inte så säker på det du!
Tack för röstlistan! Uppdatering är på G.
Beträffande missen tar jag den verkligen som en miss och kommer inte att utdela något "straff".
MYCKET ULVALIK Blooper!
Ja du. Titta på inlägget en gång till.Nu känner jag mig som
?
Vad är det som är ulvigt?
MYCKET ULVALIK Blooper!
Här menar jag, eller är det jag som tolkar meningen fel?
Dramatik var ängel!
UPPDATERING!
När dramatik knallade runt med sin ving- och gloriaförsedda hatt på Gärdet kände hon sig säker på seger. Vem kunde annat än älska hennes änglalika uppenbarelse? Nå, tydligen gjorde inte alla det. Hon stod i den outhärdligt långa kön till champagnetältet när någon viskade att hon kunde få ett glas bakom den personens eget tält. Åh, så trevligt. Drama hängde genast med. Där stod en iskylare i form av en tunna. Hon tittade ner… tjära? Och HOPPSAN! Med lite hjälp föll drama ner i tunnan med tjära och sedan saknades bara fjädrar så var det hela komplett. Och de satt ju på hatten. Rullad i tjära och fjädrar släpps man inte upp på podiet.
Dramatik var ängel!
Natt-DL om en timme!
Men LL återkommer alldeles strax med mer information.
Ja du. Titta på inlägget en gång till.
Ursäkta, men jag håller just nu på att äta upp alla mina inlägg.Jag är inte så smart ibland, jag fattar inte vad som var ulvigt med att hon skrev från fel nick?
Dessutom så var hon ju uppenbarligen ängel
Här. Ta en till.Spöök (och detta ville mobilen först ha till allmän och sedan till domän)
Näe...det här var ju inte kul alls alltså. Jag ska aldrig mer spela ulvspel från mobilen, iaf inte med dubbelnick. Det här är nog den värsta tabbe jag någonsin gjort.
Nu ska jag hinka Durigutti som Jeffery så snällt bjuder på