Vad ledsen jag blev att tomten försvann! Kändes som jag hade någon jag vågade tro på där.
Känner mig väldigt trött i huvudet av det kvalmiga vädret men ska försöka klargöra mina tankar lite. Min dator håller på att dö i värmen också verkar det som så jag sitter och bråkar lagom mycket med den medan jag (försöker) skriva.
Sitter och läser vad Vira skrev i sitt sista inlägg igår och noterar att hon skrev mycket om Peppar. Detta verkar dock inte ha uppmärksammats i tankarna efter detta där man diskuterat huruvida Vira kan ha vetat något. Hennes tankar angående Peppar verkar dock aningen osäkra också.
Peppar röstar idag på Mu. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den rösten eftersom jag känner mig lost både om Mus och Peppars roller.
Cirkus känner jag mig fortsatt tveksam till. Tycker fortfarande att hennes teorier är märkliga och tror fortfarande att det
kan ha varit två ulvar uppe då MM åkte. Vill inte dra några förhastade slutsatser dock.
Annars har jag reagerat på GA. Sedan hon dök upp i leken har hon kommit med misstankar jag inte riktigt hängt med på och även riktat mot mig. Hon lade även en ensam röst på mig (vilken lynch det var kommer jag inte ihåg nu och min dator vägrar gå tillbaka...
). Att hon fortsätter att försöka rikta misstankar mot mig nu då många förstått att jag innehar en god roll, om än försiktigare, gör mig också misstänksam.
@Con varför vågar du inte lägga en röst på Mu om du tror att hon är ond?
Har tyckt att Drama kommit med vettiga tankar av vad jag läst idag (kanske för att jag går i liknande tankebanor själv nu.
). Vilket gör mig osäker över Niyamas ifrågasättande av Dramas teorier.
Cappriciosa vill jag gärna sätta åt det goda. Capris röst på SookieS får mig att undra om hon vet/listat ut något.
Jag tror också på att ett dubbelnick till kan vara på onda sidan. Jag tar risken att lita på tanken att Capris vet något eftersom hon är den enda jag vågar lite sånär på just nu.
Vet ju att det borde ha kommit fram en del info för vissa roller vid det här laget.
Nu håller jag dock på att bli galen på min dator (ska försöka ta en ny match med den men vill hinna lägga en röst nu i första hand!).
Kinder röstar på Sookies