Mina reflektioner rent generellt förutom att det var väldigt skönt att vi inte var grundlurade....
Jag inser också skillnad i försvaret eller rättare sagt icke-försvaret av Puff jämfört med försvarande av Kinder som jag la märke till häromdagen, hon gjorde också en "uppenbar" felskrivning som Con och Vira (var det va?) insåg att det var just en felskrivning, medan när Puff teoriade och "glömde" MM så var det ingen som kom till Puffens försvar att det var en uppenbar felskrivning . Detta gör att jag faktiskt är benägen att hålla Kinder, Con och Vira åt det goda hållet. Visst kan lyan ändra strategi mellan varven, men just nu så tror jag i allafall inte att alla de tre är skumma, kanske inte nån av dem. Jag vet inte säkert, men så tänker jag i allafall just nu.
Jag ber om ursäkt för min halvkassa hjärna, men jag har inget minne av varken Kinders felskrivning eller några egna insikter kring den (well duh). Minns du typ när i leken detta skedde? Andra än cirkus får förstås gärna upplysa mig om de har lust