Hedinn
Moderator
Enligt hennes sista inlägg vore det väl i så fall Capricciosa som hon siat som god? Annars borde hon väl delgett något annat i sina tankar där, om hon visste något. Nog för att hon skrev att hon kände sig osäker på Mumorsan, men eftersom hon skrev att hon var kluven och det inte lät vidare mycket "jag tror hon är ond" så är jag nog tveksam till att hon siat någon som ond. Om hon inte använt sitt dubbelnick till att skriva de tankarna, om hon har ett.Och nu tänker jag såhär.
Om Vira har ett dubbelnick så är det ju fullt tänkbart att hon givit sitt dubbelnick gåvan "en sia" och på så vis så finns det möjlighet att "Vira" har siat någon. I så fall är det möjligt först efter första NattDL - och i DL2 s röstade Vira på Habina, så hon lär ju inte ha siat någon ond då i allafall för då borde rösten hamnat där. I DL2 så röstade hon på MM, kanske har MM blivit siad ond av Vira (eller hennes eventuella dubbelnick då'rå). Eller så har hon siat någon god. jag måste lusläsa hennes inlägg och se om jag ser något åt det hållet.