Ger du dig? :0oI ett dödsläge som detta finns bara en sak att göra.
Puff röstar på Puff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ger du dig? :0oI ett dödsläge som detta finns bara en sak att göra.
Puff röstar på Puff
Ja kanske, jag vet inte. Tänkte om att om man med ganska stor säkerhet kan para ihop två goda blir det ju lite av ett skydd mot en käkning för dem också, med tanke på att den andra då blir godförklarad om ulvarna käkar den ena, vilket ulvarna väl vill undvika. Samtidigt som att det är positivt om man kan para ihop två onda eftersom man får den andra på köpet om man röstar ut den ena.I det här läget känns det dumt?
Nej herregud du har rätt! Jag har i varje fall totalt bortsett från den möjligheten. Konstigt, hur kan det ha blivit så?
Visst är det möjligt att MM inte har ett dubbelnick, men varför skulle Puff försöka spela MM? Det är för mycket som är likt.
Det vore ju en god och kreativ tanke.
Jag hoppas dock att Puff hade sagt ifrån lite, om hon inte känt igen sig i dagens världsbild.
Fast va? I alla fall min tanke om Puff som MM:s dubbelnick är alldeles oberoende av någon visshet om att MM har ett dubbelnick.
Det säger faktiskt en del om dig också.Men jag vet inte om jag gillar att du tycker det är intressantast när jag inte är med och röstar![]()
@Vira - Mumorsan röstade på Puff i första lynch ej att förglömma. Det tycker jag också lägger henne lite åt det godare hållet....