Anledningen till detta är att jag främst reagerade på SookieS och Glömmerallts röster på mig i DL3. De var snarlika och jag har en känsla av att vi hade två onda uppe för lynchning, dvs. MM och Cirkus. Det kändes som om SookieS försökte få misstankarna åt mitt håll igen (med tanke på att jag fått många röster i de två andra lyncherna). Och när sedan både SookieS och Glömmerallt lägger nästan exakt likadana röster på mig bara sådär får det mig misstänksam, särskilt mot glömmerallt som dagen innan röstat på Kinder delvis beroende på teorierna mot mig. Jag tycker det ser konstigt ut med en sådan vändning, och med en så tunn motivering dessutom. Allt detta får mig att tro att GA och SookieS hör ihop, alternativt SookieS och Niyama då det varit min tidigare känsla. Och jag tror också att SookieS är ulv och att då antingen GA eller Niyama också är det, eller för all del alla tre. Och jag har fortfarande en känsla för att Cirkus är ulv. Hur som helst så tänkte jag rösta nu, och eftersom jag ser att SookieS redan fått en röst så kommer min röst hamna där eftersom jag känner att min röst gör mest nytta då. Och eftersom Jag tror att SookieS är ulv tillsammans med GA, Cirkus och/eller Niyama så känns det som om det kvittar vem av dem som åker först för min del.
Dramatik röstar på SookieS
Och jag håller på att gå igenom tråden nu också.