Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spöök igår jaSpök! Men @Myrten röstade inte hedinn innan natt-DL?
Jo, så var det.Nej, det var igår om jag inte är helt snurrig och det tror jag inte.
Som om min huvudvärk nu skulle bli mindre.Information från LL
Som ovan nämnts har bumpo och Hedinn missat två röstningar. Detta innebär att de kickas.
Med hänsyn till lekens karaktär (dubbelnick) kommer jag dock inte att outa deras roller.
Eventuella dubbelnick till ovan nämnda spelare kvarstår i leken.
Som om min huvudvärk nu skulle bli mindre.
Ungefär likadanna odds, som när Puff lämnade oss.Peppar var bybo!
Men jäkla drama att alltid lura mig.
Jag tyckte verkligen att du var skitjobbig mot mig precis som i en annan lek när du VAR ond.
Nu vet jag verkligen nästan inte något om nånting. Scheisse.
Jag tror att SookieS eventullt då innhar ett ont dubbelnick. Innan så stod det för mig mellan Peppar och SookieS, men å andra sidan har jag ju haft jäkligt fel förr och om pizzan är god vetefan vad jag tar mig till.
Hoppas nu att de kickade spelarna var onda.
Om pizzan är god? Fattar inte om du tror det eller inte?
Jag har varit rätt så övertygad om att Capricciosa varit god efter hennes spel igår då hon kom på detta med att Puff/MM borde vara samma person. Det känns osannolikt att en ond skulle gjort. Men jag känner mig så jäkla lurad att drama var ängeln så nu vet jag inte om jag vågar lita på nånting av vad jag trott hittills
Så kvar av dubbelnicken är Kinder och SookieS som potentiellt onda (ja, jag tror att fortfarande att pizzan är god) . Jag tror att Kinder är god, men är inte hundra, det finns indikation på vem hen skulle kunna hänga ihop med. Så då är det bara en kvar som ond dubbelnickare - men å andra sidan det kanske inte finns några flera onda dubbelnick.
Nu fattar jag inte riktigt. Hur vet du att det var uppenbart för flera av er?